• *O**O* Tiende topic! Cheerleaders for everyone! *O**O*

Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:42 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fayan schreef:
    (...)

[Maar hij zit stil in die eetzaal :3]

[Dan loopt ze huilend de eetzaal in]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Fauvism schreef:
    (...)

[Felan: "Ik vind ze beiden sexy." (wbw)
    Zelf vind ik de tweede trouwens leuker (:]

[Haha, ik had net besloten om idd die nieuwe te gebruiken :'3 Dan gaat ze wel opeens van steil, donker haar naar golvend, goudblond haar]

-

Felan
    Ik staarde naar de deur waardoor Primrose huilend was weggerend toen ik plotseling dat warme, tintelende gevoel op mijn gezicht had waaraan je merkt dat er iemand naar je kijkt. Mijn ogen vlogen naar Amycus' gezicht en even kruiste mijn blik de hare, voor ik mijn aandacht weer richtte op de deur. Starend naar het hout vroeg ik me af of er geen manier was waarop slechte herinneringen verbannen konden worden uit mijn hoofd, want om de paar minuten keek Primrose weer om het hoekje van mijn gedachten.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[@Parsel: Felan vindt 't beiden goed, volgens mij heeft hij niet echt een voorkeur, zolang er maar borsten aanzitten. (a')

En ik ga even naar de snackbar, brb.]

Amycus Calcia
    'Je denkt aan haar,' concludeerde ze opeens, en streek haar lange, golvende lokken naar achteren. Eigenlijk vond ze dat maar niks, en misschien was dat ook duidelijk geworden aan haar stem.

-

Aithne
    Aiden heeft me uit bed gegooid, het liefst had ik me eigen in slaap gehuild en was nooit meer wakker geworden.
    Op een rustig tempo nog steeds huilend loop ik richting de eetzaal waar meestal rond dit tijdstip niemand is.

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:01 ]

Fauvism schreef:
    [@Parsel: Felan vindt 't beiden goed, volgens mij heeft hij niet echt een voorkeur, zolang er maar borsten aanzitten. (a')

En ik ga even naar de snackbar, brb.]

[Die zitten eraan hoor (wbw)
    In één pakket met een taille, billen en benen.]

-

Saverio - 9
    Ik was helemaal in gedachten verzonken, tot ik opeens gesnik hoorde. Ik hief mijn hoofd op en zag het meisje dat ik eerder vandaag ook al had ontmoet.
    Ze huilde.
    "A-aithne?" vroeg ik zachtjes, een beetje onzeker.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[En toen had ik niks te doen.
    Ik ga denk ik maar de lege tributen invullen, dan valt er toch nog iets te vermoorden :Y)]

-

Primrose
    "Het geeft niks." Zeg ik
    Hoe kon James het nou weten? Het is zijn fout niet, maar ik heb een nieuw plan Reachell,Felan én James in leven houden.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Aithne
    "Saverio, b-ben jij dat" mijn stem klonk gebroken en de snikken kwamen er doorheen.
    Pijn ging door me heen sinds James alleen nog maar met Prim omgaat, ik was jaloers, ik mis James meer dan wie dan ook.

Brianna
    Ik huppelde een beetje rond door de eetzaal, ik was nog steeds vrolijk na mijn bizarre interview. Ik had alle vragen over mijn persoonlijke leven ontweken en was gewoon wat over domme dingen gaan kletsen. Caesar had me aangekeken alsof ik zometeen door aliens, "sorry, ze was ontsnapt" zeggend, kon worden ontvooerd. Ik kreeg vast geen sponsors.
    Ik verveelde me stierlijk en ging dus maar op zoek naar iemand die nog niet irritant emotioneel met anderen bezig was en waar ik gewoon een beetje hyper tegenaan kon kletsen.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Saverio - 9
    "Ja," antwoordde ik. Ik stond half op, omdat ik geen idee had wat ik moest doen. Als ik haar zou troosten, dan zouden we een band opbouwen en hoe moest het dan in de arena?
    "Gaat het wel?" Slimme vraag, Saverio. Ze is aan het huilen en jij vraag hoe het gaat! Ik zuchtte.

]i'm here! *O*
    Wat was Fayan's laatste berichtje, en wat heb ik gemist?]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Brianna is hyper? Die zou Fayan moeten ontmoeten, serieus! 8D]