• Five boys, one dream, one band ONE DIRECTION





    Lieve schatten,
    Nooit gedacht via internet zulke schatten van meisjes te vinden. Dat allemaal door vijf fantastsiche jongens. Dit is een topic voor elke fan van one direction, we zijn allemaal verbonden met elkaar door die vijf jongens. Voor altijd. Ik hou van jullie en wil jullie nooit meer kwijt !

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:52 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Okee ik ga,
    moet de hond nog even uitlaten en dan moet ik gaan werken
    ik ben er wss vanavond nog wel even,
    maar er komt een vriendin en dan gaan we nog uit
    dus tot vanavond ;D
    xxxx


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    BYEEE JOËLLA EN ROBIN <33333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Whahhha, nu is er bijna niemand meer online, dus kunnen jullie me ook niet afleiden xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sorry Fabienne nu kom ik je weer afleiden (aa)

    ESTHEEEER! <33 laat


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    DOEG JOELLA & ROBIN! <33 (wedding)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    KATOOO..!! <33

    xJoellaMalik schreef:
    haha, ik heb op teveel van Kato's verhalen een abo (:

    (bloos)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wie heeft een goede tip tegen spierpijn? Want ik ga hier echt dood x'D

    Narry schreef:
    Wie heeft een goede tip tegen spierpijn? Want ik ga hier echt dood x'D

    Een warm bad nemen ofzo, en er was een of ander cremetje dat mijn moeder altijd gebruikt maar daar weet ik de naam niet van xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Klaar met eten (:
    alleen miet ik zo mee naar de stad..
    waar ik helemaal geen zin in heb


    Some things are changing too much.

    Fifteen schreef:
    (...)
    (bloos)

    haha
    maar jij schrijft echt goed (:


    Some things are changing too much.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Een warm bad nemen ofzo, en er was een of ander cremetje dat mijn moeder altijd gebruikt maar daar weet ik de naam niet van xd

    Haha dat ga ik zo straks dan wel even doen, en een cremetje helpt vast niet want ik heb op veel te veel plekken pijn x'D Bijna alles onder mijn nek, doet pijn bij bewegen.

    JOËLLA!! <3333

    BOE IK BEN ER WEEER<33


    What's so bad about being different?