• Five boys, one dream, one band ONE DIRECTION





    Lieve schatten,
    Nooit gedacht via internet zulke schatten van meisjes te vinden. Dat allemaal door vijf fantastsiche jongens. Dit is een topic voor elke fan van one direction, we zijn allemaal verbonden met elkaar door die vijf jongens. Voor altijd. Ik hou van jullie en wil jullie nooit meer kwijt !

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:52 ]


    i'm broken, do you hear me.

    xJoellaMalik schreef:
    Hahaha.
    Fabienne heeft het altijd over die zwangerschapskalender xd

    Idd he, komt omdat het gewoon te veel werk is, en ik er niks over weet, en ik mmoet vragen hebben die vrouwen (of mannen xd) kunnen hebben tijdens de zwangerschap, weten jullie nog vragen??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    KATOO <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    KATTTOOOOOO<333


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Lol. Ik ben gisteren dus naar A'dam geweest en nu ga ik weer naar de stad hahaha.
    Maar goed.
    Tot vanmiddag :3 (H)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tot vanmiddag Marrit <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    veel plezier marrit (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Idd he, komt omdat het gewoon te veel werk is, en ik er niks over weet, en ik mmoet vragen hebben die vrouwen (of mannen xd) kunnen hebben tijdens de zwangerschap, weten jullie nog vragen??

    Uhmmmm..


    Some things are changing too much.

    KATOOO <33
    & tot vanmiddag Marrit <33


    Some things are changing too much.

    Fifteen schreef:
    (...)
    Ik heb 3 stories (wbw)

    *Gaat kijken*


    Some things are changing too much.

    Helloo... ben net ontwaakt uit een diepe slaap en ik durf nu amper te bewegen, want ik heb auw ):.

    ESTHEEER <3333


    Some things are changing too much.

    Esthertjeee<333
    awh arm meisje ;(

    ik probeer etennaar binnen te werken want ik moet wat eten voordag ik ga werken, alleen heb ik helemaal geen honger xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ESTHER <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    haha, ik heb op teveel van Kato's verhalen een abo (:


    Some things are changing too much.

    En nu..
    moet ik binnen gaan eten.
    anders heb ik weer gezeik aan mijn kop..
    TOT STRAKS xx


    Some things are changing too much.