• Five boys, one dream, one band ONE DIRECTION





    Lieve schatten,
    Nooit gedacht via internet zulke schatten van meisjes te vinden. Dat allemaal door vijf fantastsiche jongens. Dit is een topic voor elke fan van one direction, we zijn allemaal verbonden met elkaar door die vijf jongens. Voor altijd. Ik hou van jullie en wil jullie nooit meer kwijt !

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:52 ]


    i'm broken, do you hear me.

    NiallsFood schreef:
    vandaaag is het weer zo'n dag denk dat het s'middags dood is en vanavond kapot druk is xd


    Klopt, weekend hea. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    MAMA CHANOU _O_

    Fok, ik zit nu op word, maar het balkje van waar je moet typen wil niet naar de volgende pagina gaan, en als ik dan op enter druk gaat de hele pagina naar beneden O.o en ik ben nu heel erg bang dat die man van bio het niet goed vind x_x


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    En wat als je bij, invoegen, op lege pagina klikt?

    Hoi hoi hoi :'D


    The soul needs autumn.

    Narry schreef:
    En wat als je bij, invoegen, op lege pagina klikt?

    Dan gaat gelijk alles naar de volgende pagina en als ik dan op het backspace knopje drukt dan gaat gelijk de pagina weer weg D:
    Word haat mij echt.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    OWYEAH, het is gelukt (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    MALIKZAYN schreef:
    Hoi hoi hoi :'D

    HOOOOOOOII :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!


    The soul needs autumn.

    MALIKZAYN schreef:
    Hoi hoi hoi :'D

    Helleu =D

    MALIKZAYN schreef:


    :9~:9~:9~ <3333

    Willen jullie mijn Zayn story proberen ('a) ?
    klik

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 13:35 ]


    The soul needs autumn.

    MALIKZAYN schreef:
    Willen jullie mijn Zayn story proberen ('a) ?
    klik

    Ik heb bladwijzer genomen, omdat ik het nu heel erg druk heb, dus lees hem vanaaf om morgen (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    MALIKZAYN schreef:
    Willen jullie mijn Zayn story proberen ('a) ?
    klik

    Geprobeert (krul) sorry soms kan ik dus best een droogkloot zijn

    ik ben ff vampire diaries kijkn... om onder het leren uit te komen xD


    What's so bad about being different?