• Five boys, one dream, one band ONE DIRECTION





    Lieve schatten,
    Nooit gedacht via internet zulke schatten van meisjes te vinden. Dat allemaal door vijf fantastsiche jongens. Dit is een topic voor elke fan van one direction, we zijn allemaal verbonden met elkaar door die vijf jongens. Voor altijd. Ik hou van jullie en wil jullie nooit meer kwijt !

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:52 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Ja dat was bij mij ook, ik keek nog eens op google bij ONE DIRECTION en plots kwam ik bij een story uit xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    haha, lekker bezig (:


    Some things are changing too much.

    En hoe is het met Zayn ? (A)


    i'm broken, do you hear me.

    Met Zayn gaat het wel goed..
    hij is blij met de single, dus glimlacht heel de dag (:


    Some things are changing too much.

    oh wat schattig, Liam is ook nog klaar wakker hoor, hij vertelde net dat ik jullie de groetjes moest doen ^^


    i'm broken, do you hear me.

    aawh.
    doe hem maar de groetjes terug (:


    Some things are changing too much.

    Nu is de glimlach op zijn gezicht nog groter, hij zei dat we eens snel wat moesten bij kletsen in reallife hahahahahahahahahaha


    i'm broken, do you hear me.

    hahaha.
    ik zou pap graag weer zien.
    jou zie ik volgende week weer (:


    Some things are changing too much.

    Wel normaal zie je me dan, ik hoop echt dat ze er nog eens fatsoenlijk overnadenken, want ja Utrecht is niet zo dicht bij natuurlijk. Maar die dag erna begint de vakantie voor mij dus, ik ben benieuwd of ze me laten gaan xd en anders ga ik aan een vriendin vragen of ze mee mag, ze woont in Zundert en ja misschien kent ze de weg wel wat Maar dan is het ook weer moeilijk dat ze jullie niet kent natuurlijk xd ik blijf gewoon hopen en laat het optijd weten, hoop je met me mee?


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    Wel normaal zie je me dan, ik hoop echt dat ze er nog eens fatsoenlijk overnadenken, want ja Utrecht is niet zo dicht bij natuurlijk. Maar die dag erna begint de vakantie voor mij dus, ik ben benieuwd of ze me laten gaan xd en anders ga ik aan een vriendin vragen of ze mee mag, ze woont in Zundert en ja misschien kent ze de weg wel wat Maar dan is het ook weer moeilijk dat ze jullie niet kent natuurlijk xd ik blijf gewoon hopen en laat het optijd weten, hoop je met me mee?

    natuurlijk hoop ik mee.
    met jou altijd (:


    Some things are changing too much.

    OH wat ben jij lief !
    maar joella, ik ga slapen. Je moet me morgen nog eens je nummer geven want nu weet ik zo die cijfers die je ervoor moet zetten xd. ik hou van je en slaaplekker, droomzacht over 1D en over mij ofcourse <3333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    Ik wou net gaan zeggen dat ik ook ga slapen.
    Slaaplekker schat, en tot morgen xxxxx
    En droom maar over mij (:

    iloveyoutoo


    Some things are changing too much.

    Goeiemorgen schatjes :3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Amsterdam was dus echt leuk. Alleen m'n voeten zijn echt dood hahah.
    En ik wou naar de waterstone ding, liepen we verkeerd & toen waren we weer bij centraal station, en het was al half 6, dus toen gingen we weer naar huis, maarja.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    En en en. M'n broertje had in de auto die jongen gesmst met zijn mobiel en dan mijn naam erachter -.-
    En ik dacht rhuis nog van; yes hij is bij z'n vader, dus we komen hem niet tegen.
    Maar hij ging toevallig gisteren even naar A'dam.
    Dus hij heeft mij gezien op centraal station, ik hem niet. Hij ging me roepen, maar dat hoorde ik dus niet.
    -.-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.