• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    [Weet je, het klopt even niet meer...]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [klopt maar snel ga verder nog 2 minuten(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    edward
    Naruurlijk', riep ik. Dat zou Bella leuk vinden. een oude vriendin weerzien. 'Ik kom eraan', zei ik en hing op. Ik liep naar de auto en reed weg.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Jake
    Ik schoot overeind. Ik herkende dat gehuil.. Quil! Zonder erbij na te denken bond ik opnieuw mijn broek rond mijn poot en veranderde in een wolf. 'Quil?! wat is er?'

    [kmoet gaan maatjes morgen ben ik er alweer. Kaylee mentorlesuur zal weer wel doorgaan -_______-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    Jake stormde me voorbij. Volgens mij was hij zo kwaad dat hij me niet eens opgemerkt had. Ik zette de achtervolging in. Hij stormde zijn huis binnen en smeet de deur dicht. Ik nam een aanloop en sprong zijn kamer binnen door het raam. Dan maar zo.

    Carmen
    Gelukkig, Edward kwam eraan. Snel nog even jagen. Ik rende het vliegveld af en rende het bos weer in. Man, dit leek teveel op Dubai. Ik stortte me op het dier het dichts bij me en zoog het helemaal leeg. Zo moest het weer even gaan.

    Quil
    Nergens was een spoor van Jake. Ik rende door naar Villa Cullen. Misschein was hij daar weer. Toen hoorde ik Jake huilen. "Bella zoekt je."

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:29 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [ajuisparaploes]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Quil stormde binnen. Ik sprong naar beneden. 'Wat doe je hier je zou Jake zoeken' ik keek hem vijandig aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [ajuisparaploes]


    [Bye! succes]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Oke Jake is wel weer thuis met Nessie]

    [grom waarom ik zo vroeg. altijd dan wordt het gezEllig. kom morgen rond half zeven ofzo online ik ook dan tot half9]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Ik lette niet op Bella en stormde weer naar buiten, op zoek naar Jake.

    Renesmee
    Ik werd gek van Jake. Ging hij er weer vandoor. Ik besloot om maar in zijn kamer op hem te wachten.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    TheDirection schreef:
    [Oke Jake is wel weer thuis met Nessie]


    [Ik heb al aangepast]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Jake
    De wereld racede langs me heen. 'Quil?' dacht ik terwijl ik in spanning afwachten

    bella
    Ik liep naar boven. NIet storen schreef ik op een vel en plakte die op mijn deuer. MIsschien zou ik er nog tussenuit kunnenen gaan jagen ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan