• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    [oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oke, eerst nog even een reactietje ;D]
    Jennifer
    Ze keek me dankbaar aan, maar begon nog harder te snikken. Ik klopte zachtjes op haar rug, zoals ik ook vaak bij mijn moeder had gedaan, als vader haar uitmaakte voor monster. Bij de gedachten aan mijn moeder moest ik ook zachtjes snikken.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ineens begon Jennifer ook te snikken. Wij stonden onhandig elkaar te trosten terwijl de rest toekeek. Waar was Renesmee. Jake had gezegd dat ze me gemist had maar waar was ze dan. Carlisle en Esmé..... Tsja ik moest hun nog bellen. Vragenof het echtniet door mij kwamen of ze nog terug kwamen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jennifer
    Langzaamaan kwam er een einde aan het gesnik. Ik snoof even. "Wil je uitleggen wat er aan de hand is?" vroeg ik aan Bella.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    'Te lang en in gewikkeld. Ik moet eerst nog een paar andere dingen oplossen. Maar misschien wilt Alice tijdens de rondleiding het een en het ander vertellen' Ik wou hetneit over mij hebben. Dan kreeg ze gelijk een negatief beeld over me en zou ze niet willen blijven. Vooral als ze hoorde wat ik allemaal al gedaan had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jennifer
    Ik merkte dat ze niet over zichzelf wou praten. Ik knikte en volgde Alice, die al weghuppelde. Voordat ik de kamer verliet draaide ik me nog even om. "Euh, als je straks wilt praten, roep me maar. Misschien kunnen we dan verhalen uitwisselen enzo." Verlegen draaide ik me weer om en liep achter Alice aan.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Jake
    Met mijn shirt nog half over mijn hoofd loop ik de kamer binnen als ik Bella en het meisje dat Jennifer heet zie huilen. Ik weet dat ik ze nu zou moeten troosten of met ze mee zou moeten doen maar.. ja ik heb een Y chromosoon die dingen kan ik bedenken.... Maar niet uitvoeren. Als versteend blijf ik staan

    bella
    Ik knikte. Ik ging zitten op de bank. Owja ik moest Carmen nog bellen. Snel pakte ik mijn mobiel. Gelukkig had ze niet verder gezeurd dat het nep was. En Edward zei altijd dat ik geen toneelspelen kon. Zij en Carlisle waren er mooi in getrapt. Grinnikend draaide ik haar numer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carmen
    Ik was net bezig om mijn spullen in te pakken toen mijn mobieltje afging. Meteen schoot ik eropaf. Zou dan eindelijk...? Ik nam op. "Met Carmen!" riep ik vrolijk.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Juist. dacht ik toen ze vrolijk klonk. 'Halowa Carmen met Bella' benieuwd of haar humeur in chagie zou veranderen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carmen
    Een beetje beteuterd antwoordde ik. "Hey Bells. Sorry, ik dacht dat mijn familie belde." verontschuldigde ik me, voor mijn toon.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik grinnikte zoals voorspeld. Nu nog wat liegen. Er was niemand in de kamer om mijn gezicht te zien. 'Hoe gaat het Carmen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carmen
    "Prima, met jou?"

    [sorry, we hadden onverwachts bezoek. Ik reageer zometeen ook langzaam/niet, ik heb toetsweek en ben dus aan het leren ;)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ja het gaat wel' reageerde ik. Hah ze trapte er weer in met open ogen
    [ ik dacht al]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik kan mijn oren niet geloven. Bella die liegt?! En het ook nog eens goed kan. "Bells?" Ik loop angstig naar haar toe. "Waarom lieg je Bell?"