• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    bella
    Van schrik draaide ik om. Shit ik had niet goed opgelet. Ik keek naar hem en hij keek angstig terug. Ik deed een stap naar achter.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carmen
    "Waarom lieg je Bell?" Jake. Als ik nu in huize Cullen was geweest, had ik hem gezoend. "Bella?" vroeg ik dreigend.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik keek naar mijn mobiel. 'Doei Carmen' snel drukte ik op de rode knop. Ik keek bang naar Jake. HIj torde hoog boven mij uit en zag er boos uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake

    "Tegen wie ben je aan het liegen Bella?" Ik kijk haar dreigend aan. "Bella wie heb je aan de telefoon?" Ik loop met grote boze stappen op haar af,

    [mensen, even een korte samenvatting]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    bella
    Jake keek me boos aan en liep op me af. Had hij me niet doei Carmen horen zeggen. Vreemd. SNel rende ik nog wat passjes naar achter.

    [sgat ik typ wel pb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carmen
    Opeens hing ze op. Nu had ze me echt kwaad gekregen. Woest gooide ik al mijn spullen in de koffer, waarna ik de koffer dichtsmeet. Koffer en bed kapot, maar het kon me niks schelen. Als ik geland was in Vancouver, zou ik meteen doorgaan naar Forks. Ik zou haar krijgen.

    Jennifer
    Ik wandelde de woonkamer weer binnen. "Bella, jullie huis is echt prachtig!" riep ik uit. Toen kreeg ik dezelfde jongen van vanmiddag in het vizier. Hij staarde boos naar Bella. "Wat is er aan de hand?"


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Jake
    "Bella!" Riep ik boos terwijl ik zag dat ze nog meer naar achter liep. "Bella kom hier en vertel me wie dat was!" Ik voel de woede in me opkomen. Tegen wie had ze nog meer gelogen als het zo makkelijk gaat? Misschien wel tegen mij?

    bella
    Ik probeerde met een boogje om hem heen weg te lopen. Eerst smeet ik het mobieltje op tafel maar bedacht me. Net toen die in mijn zak lag pakte hij me stevig vast. OP dat moment kwam Jennifer. Hij zou me niks doen als er een ander wawws toch?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik trok Bella aan haar arm naar me toe. "Wie was dat Bells?" Vroeg ik op een rustige toon. Mijn stem trilde en je kon de woede eronder licht horen. Ik boorde mijn ogen in die van haar. "Wie was dat?" Herhaalde ik.

    Edward
    Ik liep fluitend de woonkamer binnen
    'Haloa, ik ben er weer', scheeuwde ik. Vreemd, ik hoor niemand.
    [lief, waar zijn jullie]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Jennifer
    Ik keek angstig naar het schouwspel. Wat moest ik doen?


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Hij vroegt het oop zo'n rustige toon dat ik bang werd en rillingen kreeg. Ik richte me op Jennifer. Ik probeerde met mijn ogen duideljk te maken me te hlepen. 'Jennifer wat zei je'?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [cullens house]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waar zijn jullie!!!]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker