• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    Jake
    Mijn poten leken over de grond te vliegen. Ik genoot van de snelheid maar bleef met mijn gedachte bij Bella. Hoe kon ze dit doen? Tegen wie had ze nog meer gelogen? Het werd rood voor mijn ogen en mijn lichaam trilde van de woede.

    bella
    Ik liep langzaam naar de bank. Shit ik had heel mijn toekomst en leven verpest. Ik moest Jake gewoon een leven gunnen en neit omdat ik voor Edward heb gekozen en hem niet............ Dat was 1 ppunt toen ik wordt vamp en de gevechten dat waren er al 3 en dan nu nog dat was 4. ik was te slecht voor hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Ik liep weer wat rond en bleef bij het raam staan. Ik pakte mijn mobiel en toetste Jake's nummer in. Even wachte ik en drukte op de groene knop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    TheDirection schreef:
    [Jake is geen creep:$ en wie wil Nessie er als rol erbij?]

    Jake
    De woede gierde door mijn lichaam. Ik gooide de voordeur met een klap achter me dicht. Ik trok mijn kleren uit en veranderde. Ik bond mijn broek rond mijn poot en rende weg. Het bos in langs de bomen zo snel als ik kon om maar bij Bella uit de buurt te zijn.

    je bind hopeljik je broek eerst vast voor je veranderd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)
    je bind hopeljik je broek eerst vast voor je veranderd


    Haha -FAIL- ja tuurlijk!

    Quil
    Na een uur stapte ik eindelijk uit de douche en kleedde me snel aan. Ik snelde naar beneden waar ik een uitgebreid ontbijt maakte. Bij de geur van gebakken eieren begon mijn maag al te rammelen.

    Carmen
    Voor mijn gevoel ging het vliegtuig niet snel genoeg. Gelukkig hoefde ik nu niet een tussenstop te maken. Een nadeel was dat ik ongeveer 28 uur in het vliegtuig zat, met ruim 200 mensen... en ik had niet gejaagd vanwege mijn woede... Oeps.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Boos keek ik naar mijn mobiel. Jake neem nou op!!!!!!! IK probeerde nog 12 keer toen ik naar Quil belde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Ik propte net mijn 10e roerbakei naar binnen toen mijn telefoon ging. "Met Quil," zei ik met volle mond.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Edward
    Ik liep naar de woonkamer en zag Bella met een telefoon tegen haar oor aan. Ik zuchtte, wat is er nu weer?


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    bella
    'met bella is jake in de buurt ik moet hem even dringend spreken' ratelde ik in de telefoon,.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ][sgat je komt op een vaag moment. Waarom kom je jake niet tegenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik stond in de hal]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [Jeej! ik ben nu ook Renesmeee people ;)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [uuuhwwww ga jake zoekenxDxDxD of carmen belt dat jeh taar meot halenxDxDxDxDxDxDxDxD ben vaag en hyper de pyper]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jake is lekker aan het rennen (A) ]

    Jake
    Ik was moe. Niet door het rennen maar door de woede. Nooit geweten dat dat zoveel energie kosten. Ik heb eerlijk gezegt geen idee waar ik ben. Ik geloof vlak bij huis want ik ben met een enorme omweg gelopen. Ja! Ik begin het te herkennen. Ik duik de bosjes in en verander om vervolgens mijn broek aan te doen. Ik loop nog een paar meter maar zie dan mijn vertrouwde huis.