• jongens en/of meisjes vind jij leuk?
    (wat is je type of hoe vind jij jongens/meisjes het leukst eruit zien?) (meerdere types kan ook, maar maak dan ff een top 3,5 of 10 ofso :p)

    xx

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 16:06 ]


    you make everything seem so possible <3

    Ik heb geen type van hij moet dit en dat hebben. Zolang zijn innerlijk perfect is, is het oké. Ja natuurlijk kijk ik ook naar 't uiterlijk! Maar op het uiterlijk heb ik echt geen types hoor, ik doe daar niet aan mee!
    Al vind ik de kaaklijn zo sexy! (: Heb ik wel een zwak voor btw. ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ze mag niet te dun zijn, botten val ik niet op, maar uiterlijk maakt me weinig uit. Daar ben ik niet zo kieskeurig op. Zolang ze een beetje zelfrespect heeft, gezond verstand en enige intelligentie dan heeft ze bij mij al flink gescoord. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 17:39 ]


    I can't even think straight.

    Ik heb een zwak voor blondjes of jongens met gekleurde ogen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Eens zien. Hij moet sowieso humor hebben, dat vind ik het belangrijkste. Verder; een leuke lach, hij moet betrouwbaar zijn, eerlijk, een verzorgd uiterlijk, en ik vind het wel fijn als hij overweg kan met mijn vrienden. Dat is het zo ongeveer wel, ik ben niet meer zo heel veeleisend als vroeger. (:

    Qua uiterlijk hoeft het niet precies te voldoen maar het liefst;
    1 Bruin haar
    2 Lichte ogen
    3 Langer dan mij (dus +1.70)
    4 Niet dik niet dun
    5 Geen piercing
    6 Verzorgd uiterlijk (haren, gezicht, scheren)
    7 Gewoon leuke kleding

    Qua innerlijk wil ik gewoon een lieve, zorgzame jongen. Iemand die respect heeft voor meisjes en een goed gevoel voor humor heeft.

    Ik had hem gevonden -mijn beste vriend- helaas bleek hij niet zo aardig te zijn als dat ik altijd had gedacht en zijn we nu geen vrienden meer.


    Don't dream your life, but live your dream!

    1. Hij moet sowieso langer als mij zijn.
    2. En hij moet krullen hebben, dat vind ik zo uberschattig!
    3. Blauwe ogen vind ik prachtig.
    4. Het liefst zwart haar, mag ook anders natuurlijk.
    5. Hij mag wel gespierd zijn.
    6. Een lieve/mooie lach.

    En de jongen op wie ik verliefd ben, ziet er zo uit. Alleen hij heeft bruin haar. <3

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:13 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zwart lang krullend haar(vind dat maar eens op onze leeftijd) licht groenen ogen en een baardje. Dat is mijn droom man. Maar als hij er mannelijk stoer uit ziet ben ik al tevreden. Helaas zijn die altijd te oud,min 20,ok dat kan dan nog, maar 25 of ouder word al wat moeilijker.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Anhysbys schreef:
    Ze mag niet te dun zijn, botten val ik niet op, maar uiterlijk maakt me weinig uit. Daar ben ik niet zo kieskeurig op. Zolang ze een beetje zelfrespect heeft, gezond verstand en enige intelligentie dan heeft ze bij mij al flink gescoord. :Y)



    hmm xD lawl.. dan moet je bij mij op school zijn xD.. daar zitten er wel een paar van :o..
    (een vriendin van me zoekt nog een vriendje (A).. heeft zelfrespect, intelligentie en gezond verstand xD)
    (ja, ik ben dol op andere mensen met elkaar linken :p.. zelf vind ik dat irri XD)


    you make everything seem so possible <3

    ShotInTDark schreef:
    zou eigenlijk wel zo'n jongen als mijn type willen vinden, maar ik groningen hebben we dat soort jongens niet :'( WEEEEEEHHHHHHHH

    de enige die bijna aan de eisen voldoet en nog steeds een deel van mijn hart heeft is mijn ex.. HEEL fijn -.-

    ik wil eig sws 1xtje een echt leuke goth gezien hebben en kennen :O, want die zijn er dus niet in groningen (for as far as i know)

    Groningen is groot, moet je beter kijken :W


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Groningen is groot, moet je beter kijken :W


    haha, ja, ik kom alleen eigenlijk alleen in de stad en in mijn dorp..
    dus kan alleen via mijn sport, me bro's sport en school jongens ontmoeten...
    en via via via via.. maar dat gaat ook nog niet zo goed..
    maja, mss vind ik nog wel zo'n leuke jongen..

    <3 zwart haar met mss piercings (A),
    maja.. kan ook anders, als de klik er maar is


    you make everything seem so possible <3

    Em....
    Niet te dik Maar vooral niet te dun (niet zo ielig )
    Niet klein maar Groot, Niet gelijk overdreven 2 meter maar wel groter dan mij !
    Emo, Gothic, Scene, Alternatief uiterlijk val ik op.
    Em.... Ik val ook op donker haar.
    Wel leuke kleren, Wel een beetje style, En dan niet de mode, en vooral niet merken (zoals adidas vest en uggs of Nike of van die verschrikkelijke bad-slippers)
    En verder gewoon kwa innerlijk: Lief, Aardig, Vriendelijk, Humor hebbent, Gezelig, Liefdevol, Betrouwbaar. <3 Yep That's what I (H)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:45 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Als hij maar lief is en niet scheel kijkt vind ik het goed.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ShotInTDark schreef:
    (...)

    haha, ja, ik kom alleen eigenlijk alleen in de stad en in mijn dorp..
    dus kan alleen via mijn sport, me bro's sport en school jongens ontmoeten...
    en via via via via.. maar dat gaat ook nog niet zo goed..
    maja, mss vind ik nog wel zo'n leuke jongen..

    <3 zwart haar met mss piercings (A),
    maja.. kan ook anders, als de klik er maar is

    Moet je eens uitgaan.


    -

    Als ze lang zijn, warme handen hebben en lief zijn val ik wel voor jongens (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Als ze lang zijn, warme handen hebben en lief zijn val ik wel voor jongens (:


    Mijn wiskundeleraar heeft warme handen. Niet verkeerd opvatten hoor, maar het is wel zo!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!