• jongens en/of meisjes vind jij leuk?
    (wat is je type of hoe vind jij jongens/meisjes het leukst eruit zien?) (meerdere types kan ook, maar maak dan ff een top 3,5 of 10 ofso :p)

    xx

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 16:06 ]


    you make everything seem so possible <3

    Basecca schreef:
    (...)

    Mijn wiskundeleraar heeft warme handen. Niet verkeerd opvatten hoor, maar het is wel zo!


    Is hij ook blond?
    Haha, grapje. Het zijn slechts de eisen die ik aan een jongen stel (behalve dat lang zijn misschien), ik heb ook nog wel een voorkeur. Maar liefst wel onder de twintig (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Meisjes met mooie ogen. Het eerste waar ik naar kijk. Mooie ogen.
    Maar ik ben al 19 maanden samen met mijn vriendin, die ook hele mooie grijze ogen heeft, en dus helemaal mijn type is(A)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Genius schreef:
    (...)
    Moet je eens uitgaan.


    als ik 16 wordt.. ga ik dat ckr doen... maja, dan wel hopen dat er wat leuke jongens uit gaan natuurlijk (A) xD


    you make everything seem so possible <3

    ShotInTDark schreef:
    (...)

    als ik 16 wordt.. ga ik dat ckr doen... maja, dan wel hopen dat er wat leuke jongens uit gaan natuurlijk (A) xD


    Denk het wel, zwart haar + piercing is zo gevonden.

    Ik ken er sowieso al 1 ;D alleen die is gay


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Defensive schreef:
    (...)

    Is hij ook blond?
    Haha, grapje. Het zijn slechts de eisen die ik aan een jongen stel (behalve dat lang zijn misschien), ik heb ook nog wel een voorkeur. Maar liefst wel onder de twintig (:


    Hij is tweëenveertig en ik dacht tot voor kort dat hij homo was, nu hij het niet blijkt heb ik hele nare nachtmerries dat hij ineens op mij duikt en dat hij me gaat zoenen - WAT IK ABSOLUUT NIET WIL! Hij is echt... niet moeder's mooiste :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Midna schreef:
    (...)

    Denk het wel, zwart haar + piercing is zo gevonden.

    Ik ken er sowieso al 1 ;D alleen die is gay


    Ahw xD das nou jammer :(


    you make everything seem so possible <3

    ShotInTDark schreef:
    (...)

    Ahw xD das nou jammer :(


    Idd,. cuz he is cute O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ahw.. das echt te f stom ... :( muuuuuuu
    why is it that the cute guys are OR taken OR gay OR (this is only 1 person) my ex???

    grrrrr


    you make everything seem so possible <3

    ShotInTDark schreef:
    ahw.. das echt te f stom ... :( muuuuuuu
    why is it that the cute guys are OR taken OR gay OR (this is only 1 person) my ex???

    grrrrr


    Ik ken het, ook al zou ik nooit meer met me ex willen
    -wrm komt hij nou opeens online o-O-

    Trouwens me ex is het schoonbroertje van me zus ;d en afgelopen zaterdag was verjaardag en hij viel daar in slaap, en hij werd wakker als een meisje ;$ Ik hou van me zus.

    OT; zal ik straks is een lijstje maken... En dan heeeeel veel eisend doen ? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ShotInTDark schreef:
    (...)

    als ik 16 wordt.. ga ik dat ckr doen... maja, dan wel hopen dat er wat leuke jongens uit gaan natuurlijk (A) xD

    Enkel op donderdagavond. Op zaterdagavonden zijn er allemaal maar vieze oude kerels in Groningen op stap (joehoe)


    -

    @midna

    ik zou wel met me ex weer mss iets willen
    maar dan moet hij ff niet meer zo weirdo gaan doen..
    hij doet namelijk heel vreemd..
    als hij met meisjes uitgaat enzo, vind ik da niet leuk en dat weet hij en hij vind het dan niet leuk dat ik dan ander onderwerp doe enzo.
    maar zodra ik ff met een aardige vriend sms (die ik eerst tijdje mss wel leuk vond, maar nu niet meer xD), wordt hij helemaal raar en gaat hij heel dom doen..
    WOW

    oja en doe maar veeleisend.. weten de jongens wat ze moeten doen (A)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 22:49 ]


    you make everything seem so possible <3

    Genius schreef:
    (...)
    Enkel op donderdagavond. Op zaterdagavonden zijn er allemaal maar vieze oude kerels in Groningen op stap (joehoe)


    zal het onthouden xD (hmm, mss ga ik wel even met een vriend van me mee die vaak uitgaat xD lawl)


    you make everything seem so possible <3

    @Shotje -te lui om je hele naam te doen-
    Ik wil niet met me ex, me ex wel met mij
    -Kan het eigenlijk geen ex noemen we hadden maar 1 dag xd-
    Hij ziet echt iedereen zitten XD Blegh, van 1 naar de ander.
    Zo iemand hoef ik niet (:

    Nja, ik ga straks wel lekker veel eisend doen (:
    Hoe mijn perfecte vriendje eruit zou horen te zien + gedragen,
    Ook al bestaat tie niet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ShotInTDark schreef:
    (...)

    zal het onthouden xD (hmm, mss ga ik wel even met een vriend van me mee die vaak uitgaat xD lawl)

    Waar woon jij dan trouwens ^^


    -

    @mid -nu noem ik ook jouw naam lekker niet :p- -maar vind je volle naam beter dus whatver..-
    rephrase: @Midna
    dat is f kut.. ugh.. weet hoe het voelt :o

    dan zorgen we ervoor dat een jongen zich zo gaat gedragen..

    *watch out guys and get ready to change :p*


    you make everything seem so possible <3