• ik ben de films nu aan het herkijken
    en mijn vriendin zegt de de lord of the ring voor nerds is
    wat vinden jullie?


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    HELEMAAL NIET! ik heb ze allemaal al 14/15 x gezien!


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Mijn naam is van LOTR haha, ik vind het geweldig en zeker niet voor nerds. :D

    wat denkt dat kind dan? :P LOTR is 1 van de beste series ever! heb je gekeken hoe ze dat gemaakt hebben met die Ent en al dat magie?! ik heb respect voor die mensen. ;)

    Fayan schreef:
    Ik hou niet van die films, maar vind het niet voor nerds of zo.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Eh, dat het totaal geen nerdfilm is. De boeken waarop die films gebaseerd zijn, zijn zoals Maeleena zegt, de basis van het fantasy genre (samen met Lewis van de Narnia-boeken). Vergeet niet dat Tolkien tijdens de eerste wereldoorlog mee heeft gevochten en in de loopgraven al delen van zijn boek, delen van Middle-Earth heeft verzonnen. LOTR is basically een stuk gebaseerd op die oorlog.
    Het zijn geen films voor nerds, het zijn films voor iedereen. Die films betékenen iets.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Reseda schreef:
    Dat is gewoon belachelijk. Lord of the Rings is zoveel meer dan wat mensen ervan denken. Iedereen noemt het stom, omdat zij gewoon de moeite niet hebben genomen het verhaal en de ware betekenis te begrijpen. Maar dat is hun probleem, ze weten niet wat ze missen.(wbw)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.