• Hallo PrincesSnape,

    Je mag direct beginnen met je WvW-wedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    groetjes Amused


    Welkom bij mijn wedstrijd.

    Wie. Zoveel mogelijk mensen. Tot morgenavond kun je je opgeven om mee te doen.
    Als er dan meer dan twintig mensen zich hebben opgegeven, sluit ik de inschrijving. Als er minder dan twintig mensen zich hebben opgegeven, blijft de inschrijving zo lang mogelijk open.

    Deelnemers (26)
    CrispsPink
    Karli
    dance4ever
    Maitresse
    Mentha
    Midna
    Aquila
    PUKKELxDING
    OogieBoogie
    WolfDreams
    Blueblood
    1107
    Rugzak
    Beastcrash
    kiara2
    Liberacorpus
    Rapidasshh
    imlove
    MyBlueEyes
    LoganHLover
    Schneider
    Sorceress
    katl1
    Roodkapje
    TheDirection
    LittleTear
    Inschrijving gesloten.

    Wat. Weerwolven van Wakkerdam. De meesten van jullie kennen het wel, zo niet, stuur dan even een privé bericht.
    Sommige regels zullen aangepast worden, omdat het anders moeilijk wordt om te spelen.

    Waar. Alles gaat in een story komen te staan, dit is overzichtelijker, tenzij de deelnemers het per se in een topic willen hebben.

    Wanneer. Een ronde zal een week duren, dat komt onder andere bij de voorwaarde te staan.

    Waarom. Omdat het gewoon gezellig is.

    Voorwaardes.
    -Je bent regelmatig, minstens een keer per week, online.
    -Je neemt een abo op de story
    -Je verteld je rol aan niemand door, anders is de lol eraf.
    -Je stopt níet tijdens het spel, als je eruit wilt stappen, meld je dat aan mij en zoek je een vervanger voor je die je opvolgt. Dit geld ook wanneer er plotseling iets gebeurd waardoor je niet meer mee kunt doen.
    -Je dient naamswijzigingen door te geven.


    Dit is mijn eerste wedstrijd. Dus tips zijn altijd welkom. (flower)
    Veel speelplezier,

    PrincesSnape

    Edits
    -In een week stemmen de weerwolven, en vervolgens de burgers.
    -Ik zet een hoofdstuk online waarin ik de regels uitleg.
    -Wil iedereen een rol, of zal ik paar burger laten blijven?

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 19:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    1107 schreef:
    (...)
    Oh, okee.
    Je kan nog wel wat gewone burgers erbij doen denk ik. Meestal heeft wvw wel 2x zoveel burgers als weerwolven toch?


    Ah ja.
    Maar dan komen er elf burger bij.
    Genoeg, teveel, te weinig?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    er kunnen ook altijd een paar gewone burgers bij zitten, vind ik


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik wil meedoen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LittleTear schreef:
    Ik wil meedoen :)


    Net op tijd!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eh,
    Jij moet kiezen of we en rol of een burger moeten zijn, anders weet iedereen wie wat is
    Lijkt me zo toch?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Rapidasshh schreef:
    Eh,
    Jij moet kiezen of we en rol of een burger moeten zijn, anders weet iedereen wie wat is
    Lijkt me zo toch?


    Ja. Maar de uitleg komt nog in de story te staan. (nerd)
    En de rollen die er uit te delen vallen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:10 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als je nog ideetjes zoekt voor rollen kan je misschien hier even een kijkje nemen
    Persoonlijk vind ik de dorpsoudste en de heks wel leuke om mee te laten doen, zodat het kan gebeuren dat er een nacht niemand sterft. Maar jij kiest natuurlijk hé


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Er kunnen ook 2 geliefde zijn,
    Als 1 geliefde sterft sterft de andere
    Het maakt niet zoveel uit of die stelletje een weerwolf of mens is


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Rapidasshh schreef:
    Er kunnen ook 2 geliefde zijn,
    Als 1 geliefde sterft sterft de andere
    Het maakt niet zoveel uit of die stelletje een weerwolf of mens is


    Zitten erin. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik zou idd 2x zoveel burgers als weerwolven doen, anders hebben de weerwolven zo gewonnen


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood