• Ik snap echt niet wat er met me aan de hand is. Ik ben heb geen zin in school, en ja ok, dat heeft niemand, maar het is echt erg,'k zit elke morgen jankend aan de keukentafel omdat ik gewoon niet wil. Vervolgens ben ik op school, is het op zich wel gezellig, maar de volgende morgen is het weer zo dat ik huil omdat ik naar school moet, terwijl ik goede vriendinnen heb, niet word buitengesloten enzo..... En het eigenlijk echt leuk is.

    Toch heb ik telkens het idee dat ik forever alone ga zijn. Ik heb nog nooit een 'serieus' vriendje gehad (ja ok, ik ben 14....) maar ook niet ontgroend, en ik begin me ze langzamerhand echt af te vragen wat er mis is met me.

    Ook heb ik het idee dat ik verliefd ben op mijn beste vriend, waardoor ik me helemaal opwind over die meisjes die nu bij hem in de klas zitten, en ook met hem omgaan in de pauze, en dan tegen een andere goede vriend echt de jaloerse bitch ga uithangen, en die meiden ga uitschelden. Hij krijgt me dan wel weer rustig, na een tijdje, maar ik haat mezelf voor het feit dat ik meiden die ik niet ken, verrot ga schelden.
    Ik ga me volgens een vriendin helemaal anders gedragen tegen mijn beste vriend, omdat ik hem dus leuk vind, al laat hij zelf er niks van merken.

    Op bepaalde liedjes kan ik ineens in huilen uitbarsten, omdat het me ergens aan laat denken, maar waar ik zelf geeneens ervaring mee heb. Ik snap mezelf écht niet meer.



    Edit: Oh, en dan ook nog. We hebben dit jaar al honderdduizend verschillende klassen plattegronden gehad, omdat er van die huppelkutjes zitten die telkens vervelend doen.
    Ik en 2 van mijn vriendinnen helemaal blij, want we zaten helemaal achteraan (cheer)
    Komt dat kutkind aanzetten, en ja hoor, wij werden weer ergens anders neer gezet, waardoor voor en achter me nu 2 vage kinderen zitten die naar elkaar zitten te schreeuwen, en ik wil dit jaar over, want dat heb ik nodig voor een talentensport gedoetje, anders moet ik eruit xd.
    Maar wij hebben dus weer gezorgd dat we achteraan zitten, gaat dat kind daar niet weg(baby)
    Mijn vriendin zo heel kinderachtig zeggen : "wij zaten hier als eerste" met de bedoeling E. (laten we haar zo noemen) na te doen.
    Komt E. Aan: nou en, wij zaten hier als tweede.

    We hebben ons echt kapot gelachen xd, ik bedoel, hallloooooooooooo, je bent zit in de fucking derde klas. Normaal gedragen hoort bij je opvoeding? Ik ben ook niet perfect.

    To the point: die kinderen verpesten mijn schooljaren :S

    Iemand ervaring? :$
    Respect als je het hebt gelezen. (:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 22:33 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Puberteit... ^^ Dan ben je sowieso meer gevoelig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb bijna het zelfde gehad. Ik snap dat je het moeilijk hebt !
    In zal zeggen , als er iets dwars zit (bv bij je beste vriend) praat er dan over. Praten , praten , praten. Dat heb ik geleerd.
    Probeer te bedenken waarom je het zo moeilijk hebt en misschien valt er iets aan te doen !


    Danmarks Dynamite.

    ^ Wat zij zegt. En gun jezelf wat tijd. Zoeken naar een vriendje werkt niet, dat overkomt je.


    ars moriendi

    Grotendeels ligt het denk ik ook wel aan je leeftijd inderdaad. 14 Is ook echt een rot leeftijd, dat hoor ik wel vaker. Je moet er even doorheen... Enne, ik ben ook nog niet ontgroend of wat dan ook hoor, dus maak je maar geen zorgen daarover, jouw tijd komt nog wel. ^^;

    Minsa schreef:
    Grotendeels ligt het denk ik ook wel aan je leeftijd inderdaad. 14 Is ook echt een rot leeftijd, dat hoor ik wel vaker. Je moet er even doorheen... Enne, ik ben ook nog niet ontgroend of wat dan ook hoor, dus maak je maar geen zorgen daarover, jouw tijd komt nog wel. ^^;


    Haha, idd. ^^


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Notredame schreef:
    ^ Wat zij zegt. En gun jezelf wat tijd. Zoeken naar een vriendje werkt niet, dat overkomt je.


    Iknow , haha.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Geen ervaring, wel herkenbaar. Zoals de andere zeggen, puberteit.

    Komt volgens mij gewoon door de puberteit ^^

    de puberteit zoals de rest zegt, en dat je nog niet ontgroend bent is niet zo erg hoor
    ik heb al 2 vriendjes gehad en ben nog niet ontgroend XD en ik ben ook al 15

    Je bent nog maar 14 (ik ook) een vriendje op onze leeftijd is nog niet nodig vind ik en ja pubertijd :'D


    Shoganai i ne~

    In het 1e bericht gezet ... Lol.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 22:33 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    je bent 14 en maakte je druk omdat je nooit gezond hebt? Ikke ben 19 en heb hetzelfde maar maak me nergens druk om :P

    Mijn rechterhand is leuker dan mesijes :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    je bent 14 en maakte je druk omdat je nooit gezond hebt? Ikke ben 19 en heb hetzelfde maar maak me nergens druk om :P

    Mijn rechterhand is leuker dan mesijes :Y)



    Bwahahaha. -plat-(alweer)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik ben ook 14 en ook nog niet ontgroend. Dat gaat voorlopig ook even niet gebeuren want de meeste jongens uit mijn klas weten niet eens dat ik besta.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Escritura schreef:
    Puberteit... ^^ Dan ben je sowieso meer gevoelig.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind