• Wie heeft het boek, Het officiele geillustreerde boek bij de Twilight Saga gekocht & gelezen of geleend bij de bibliotheek? En als je hem hebt gekocht waar heb je hem gekocht?

    En wat vond je van het boek?

    Het boek

    Update: Ik (nou ja, eigenlijk mijn vader) heb het boek besteld en waarschijnlijk krijg ik hem morgen. En ik verheug me er zo op, vooral op de stambomen. Ik weet niet waarom maar ik ben gek op stambomen

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 23:45 ]


    Physics is awesome

    Cocktails schreef:
    Ze heeft het over dit boek. Ik heb 'm helaas niet, vond 'm toch een beetje duur voor een niet 'echt' boek, maar misschien koop ik 'm later nog eens ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    geniaal ik heb het bij de bieb gehaald. je leert de personen beter kennen enz. ik heb het al 3x gelezen:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aguamenti schreef:
    Sommige delen zijn saai en andere weer leuk. ^^
    dit, ik wil niet lezen over Edwards auto. Het is het wel waard.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Die heb hem even doorgebladerd en wat belangrijke dingen opgeschreven voor mijn My Life Als Renesmee (jaja, toen ik begon op Q wist ik niet dat het as was ipv als en toen had ik het maar zo gelaten =P), maar voor de rest vond ik hem ontzettend saai.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gekocht voor 25 euro bij donner(A)


    El Diablo.

    Basecca schreef:
    Ik heb hem en ik vind hem heel erg leuk. Alleen vind ik het nog geen goede reden waarom vampiers glitteren, maar oké. Dat is mijn True Blood-mind (dat ik sinds twee weken kijk)


    Ik heb op zeg niks tegen True Blood maar wel tegen de acteur die de geliefde word van de hoofdpersoon want volgens hem zijn de Cullens en vooral Edward geen echte vampiers. En aangezien ik een grote fan ben van Twilight kwam dat toch wel hard aan, aslof ie zelf zo'n super vampier is


    En voor iedereen die het boek te duur vind aangezien hij 25 euro kost. Bij bol.com kun je hem eventueel tweedehands kopen zo goed als nieuw volgens de beschrijving maar dat scheelt je wel 4 tot 7 euro

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 23:43 ]


    Physics is awesome

    Ik heb hem van mijn oma gekregen voor mijn verjaardag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geleend bij de bieb hij is echt leuk er staan zoveel dingen in:9~


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik heb hem nog niet gelezen, maar lijkt me wel leuk :'D
    Alleen niet leuk genoeg om voor te betalen, dus ik wacht wel gewoon tot hij bij ons in de bieb ligt *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb op zeg niks tegen True Blood maar wel tegen de acteur die de geliefde word van de hoofdpersoon want volgens hem zijn de Cullens en vooral Edward geen echte vampiers. En aangezien ik een grote fan ben van Twilight kwam dat toch wel hard aan, aslof ie zelf zo'n super vampier is


    En voor iedereen die het boek te duur vind aangezien hij 25 euro kost. Bij bol.com kun je hem eventueel tweedehands kopen zo goed als nieuw volgens de beschrijving maar dat scheelt je wel 4 tot 7 euro


    Wie? Ik vind het ook geen echte vampiers hoor :'D, maar ik lees het wel.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Stephen Moyer zei dat en hij zei ook dat vast alle Twilight fans het niet eens met hem zouden zijn maar dat hij wel de waarheid sprak. Ik zal maar niet zeggen wat ik op dat moment dacht

    En hoezo zijn de Cullens geen echte vampiers? Moeten vampiers altijd bloeddorstige wezens zijn die niet zonder mensenbloed kunnen?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 0:14 ]


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Stephen Moyer zei dat en hij zei ook dat vast alle Twilight fans het niet eens met hem zouden zijn maar dat hij wel de waarheid sprak. Ik zal maar niet zeggen wat ik op dat moment dacht

    En hoezo zijn de Cullens geen echte vampiers? Moeten vampiers altijd bloeddorstige wezens zijn die niet zonder mensenbloed kunnen?


    Nah, ik vind hem ook niet bijzonder knap. Eric Northman daarentegen :9~


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eyes schreef:
    Stephen Moyer zei dat en hij zei ook dat vast alle Twilight fans het niet eens met hem zouden zijn maar dat hij wel de waarheid sprak. Ik zal maar niet zeggen wat ik op dat moment dacht

    En hoezo zijn de Cullens geen echte vampiers? Moeten vampiers altijd bloeddorstige wezens zijn die niet zonder mensenbloed kunnen?


    Ik stel me vampiers altijd voor als bloeddorstige, mensen afmakende monsters.
    Vampieren zijn geen sprookje, dat moet eng zijn.
    En niet glitterend. En vegetarisch. En menslievend :x

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 0:17 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    (...)

    Ik stel me vampiers altijd voor als bloeddorstige, mensen afmakende monsters.
    Vampieren zijn geen sprookje, dat moet eng zijn.
    En niet glitterend. En vegetarisch. En menslievend :x


    Dat is toch veel logischer en in Twilight komen ook bloeddorstige, mensen afmakende vampiers voorbij maar niet altijd. Gewoon voor ieder wat wils en het verhaal over vampiers is maar een verhaal, ze bestaan niet echt zijn door iemand verzonnen dus waarom zou iemand anders een vampier anders kunnen beschrijven, in zijn/haar gedachten zien?

    En geef mij maar Taylor Lautner & Nils Allen Stewart Jr, beter bekend als Boo Boo Stewart, die zijn tenminste van ongeveer mijn leeftijd en ik denk dat Stephen Moyer en Eric Northman niet het soort type's zijn waar ik van denk, wat een hunk

    Maar we gaan off-topic dus


    Physics is awesome

    Er staan vet veel achtergrondverhalen in enzo, echt vet!! Jammer genoeg zijn er niet zoveel stambomen, alleen van dee wolven ;)


    Plus Que Ma Propre Vie <3