• Wie heeft het boek, Het officiele geillustreerde boek bij de Twilight Saga gekocht & gelezen of geleend bij de bibliotheek? En als je hem hebt gekocht waar heb je hem gekocht?

    En wat vond je van het boek?

    Het boek

    Update: Ik (nou ja, eigenlijk mijn vader) heb het boek besteld en waarschijnlijk krijg ik hem morgen. En ik verheug me er zo op, vooral op de stambomen. Ik weet niet waarom maar ik ben gek op stambomen

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 23:45 ]


    Physics is awesome

    Gewoon het boek, bedoel je? :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat, waar heb jij het over? (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ze heeft het over dit boek. Ik heb 'm helaas niet, vond 'm toch een beetje duur voor een niet 'echt' boek, maar misschien koop ik 'm later nog eens ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ik ken dat hele boek niet [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb het en vind het prachtig gemaakt.
    Ik heb het gekocht bij een boekhandel hier in de buurt voor 25 eurootjes. (A)
    Vooral het interview in het begin vond ik erg interessant. En ik heb me rot gelachen om sommige veel gestelde vragen. I mean: Je gaat Stephenie Meyer een vraag stellen en besluit om te vragen of Bella's raam niet kraakte? LOL.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Een vriendin van mij heeft het. :Y)
    Zelf vind ik hem best een goede suggestie voor mijn verjaardagslijstje. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Saepe schreef:
    Ik heb het en vind het prachtig gemaakt.
    Ik heb het gekocht bij een boekhandel hier in de buurt voor 25 eurootjes. (A)
    Vooral het interview in het begin vond ik erg interessant. En ik heb me rot gelachen om sommige veel gestelde vragen. I mean: Je gaat Stephenie Meyer een vraag stellen en besluit om te vragen of Bella's raam niet kraakte? LOL.


    Ik heb het inkijkexemplaar van een site gelezen en ik heb dus het hele interview gelezen en ik vond het wel interessant maar ik had toch liever een ander stukje uit het boek willen lezen


    Physics is awesome

    Ik heb het en het is leuk om af en toe te pakken en door te bladeren, maar niet om van voor naar achter te lezen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oeps,dubbele post :')

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:25 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik vind hem nogal saai.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Sommige delen zijn saai en andere weer leuk. ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Yoshy schreef:
    Ik vind hem nogal saai.


    Is er ook een reden waarom je hem saai vind?


    Physics is awesome

    Ik heb hem van de bieb,, ik vind het echt geweldig<3 je kunt er zoveel dinegn in vinden, die je misschien helemaal niet wist..
    ;D
    zoals die regels van de Volturi enzo ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Melodies schreef:
    Ik heb hem van de bieb,, ik vind het echt geweldig<3 je kunt er zoveel dinegn in vinden, die je misschien helemaal niet wist..
    ;D
    zoals die regels van de Volturi enzo ;D


    De Volturi heeft toch maar een regel of nou ja een regel waarop alle regels zijn gebaseerd?


    Physics is awesome

    Ik heb hem en ik vind hem heel erg leuk. Alleen vind ik het nog geen goede reden waarom vampiers glitteren, maar oké. Dat is mijn True Blood-mind (dat ik sinds twee weken kijk)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!