• Mam maakte een vaag geluid en ik lachte erom, begon papa me plots helemaal af te zeiken, dat ik eens normaal moest doen enzo O_o
    Hebben jullie dat ook wel eens, dat ze helemaal beginnen te zeiken tegen je, alleen maar om een klein dingetje? =3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn vader , gisteren.

    Ik pakte een loly en opende het en at het soort van op.. Kom mijn vader zeiken ,waarom eet je 11 uur in de avond lolly ' ik zo ,mensen eten toch ook chips 2 uur in de nacht' En ja.. Toen moest ik het weggooien en was hij boos om mij o.O

    Heel herkenbaar, eerst was ik hyper omdat een nieuwe single van mijn favoriete band uitkwam en toen was het echt van: 'Doe even normaal wil je.'
    Toen dacht ik echt van, mens rot op.


    Mutant and proud

    Caine schreef:
    Ja. Daar zijn ouders voor geprogrammeerd.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Gister nog, een discussie omdat mijn broer aan mij vroeg of hij voetbal mocht kijken. Mijn vader zat gewoon aan de andere kant van de kamer en bemoeide zich ermee..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Heel heel heel heeeeel herkenbaar (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol, dat heb ik ook altijd. Ik lach om bijna alles, en dan gaan ze zeiken dat ik niet moet lachen. Nou, het is toch beter dan huilen ):


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Van mijn vader heb ik geen last :W
    Maar mijn moeder kan ook erg goed zeuren, achja. Zo zijn ouders (bloos)


    -

    Mijn vader alleen over dat ik dingen moet opruimen, maar goed. Ik vind dat hij daar alle reden toe heeft (: En mijn moeder, achja. Die kan wel zeuren.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 12:31 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja, zovaak.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caine schreef:
    Ja. Daar zijn ouders voor geprogrammeerd.


    26 - 02 - '16

    Ja, gebeurd hier ook wel eens. :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    StJimmy schreef:
    Alleen maar.
    Gewoon negeren en weer door gaan. Doe ik ook altijd.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ahjoh, die zitten in de overgang, stiekem is dat de naam voor pubertijd voor volwassenen. -gayhandje-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ahjoh, die zitten in de overgang, stiekem is dat de naam voor pubertijd voor volwassenen. -gayhandje-

    _O_


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Fayan schreef:
    Ja. Daar zijn ouders voor geprogrammeerd.


    Only those who listen can hear