• Mam maakte een vaag geluid en ik lachte erom, begon papa me plots helemaal af te zeiken, dat ik eens normaal moest doen enzo O_o
    Hebben jullie dat ook wel eens, dat ze helemaal beginnen te zeiken tegen je, alleen maar om een klein dingetje? =3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Alleen maar.
    Gewoon negeren en weer door gaan. Doe ik ook altijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    jeps, heel normaal hoor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    herkenbaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nope, als mijn moeder iets raars doet lachen mijn vader en ik haar samen uit *O*


    Alis volat propriis.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 11:58 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja. Daar zijn ouders voor geprogrammeerd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Ja. Daar zijn ouders voor geprogrammeerd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    StJimmy schreef:
    Alleen maar.
    Gewoon negeren en weer door gaan. Doe ik ook altijd.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ja, mn vader zeurt aan 1 stuk door

    Galleon schreef:
    Nope, als mijn moeder iets raars doet lachen mijn vader en ik haar samen uit *O*


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ze zijn net mekkerende geiten, bluh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Helaas ken ik dat wel... ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ja, vreselijk. Ik had m'n moeder niet verteld over de belachelijke preek die mijn ex-mentor had gehouden en die blijkbaar mensen geshockeerd had, en hup, daar ging het weer...
    Altijd over zulke domme dingetjes.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Volkomen normaal, laat ze gwn maar hun gang gaan, want ik heb vaak genoeg geprobeert te zeggen dat ze niet zo alles extreem moesten opvatten. Klote ouders


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nee eigenlijk niet, dat ze steedsa zeuren ZEKER, maar niet om dat, nee.