• Ik heb zin in iets extreems, iets anders, iets nieuws. Rood dus.

    Deze kleur

    Het probleem is dat ik vrij donkerbruin haar heb en dunnen donkere wenkbrauwen.

    Wat is jullie ervaring met donker haar rood verven?
    Zijn er nadelen?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Carcass schreef:
    (...)

    Niet iedereen die zn haar rood verft ziet er zo uit eh.. Ik snap dat het je eigen mening is enzo, maar bij sommige mensen staat rood haar best charmant (:


    Ja, inderdaad!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Carcass schreef:
    (...)

    Niet iedereen die zn haar rood verft ziet er zo uit eh.. Ik snap dat het je eigen mening is enzo, maar bij sommige mensen staat rood haar best charmant (:

    Hmmm... Ja kan best, maar het ligt gwn aan mijn mening. :)
    Heb die kler nooit gemogen -als het om haar gaat-, dusjah.

    jij bent echt de vierde al die die kleur neemt. xd het lijkt me wel mooi, maar je moet het door de kapper laten doen, anders kan het volledig verkeerd uitpakken - of hoe zeg je dat? . :3


    Save me from myself.

    Tynki schreef:
    (...)
    Ik had permanent hoor :'D Maar permanent of niet, als je je haar wast gaat het er op den duur sowieso wel uit hoor. En dan niet van uitgroeing bedoel ik, maar gewoon, als je je haar vaak wast.
    Ik had daar voor trouwens een gewone kleurshampoo in een iets minder fel rood, dat kan je anders ook doen, dan weet je gelijk hoe het bij je staat. :'D


    Hmm dat heb ik nooit echt gehad bij haarverf eigenlijkxD Maarja misschien is rood dan anders. Ik denk dat ik geen kleurspoeling ga doen want dan wordt het helemaal vaag enzo:) Ik neem gewoon het risico, vind de reacties van de mensen die ervaring met die kleur hebben allemaal positief dus:D


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou je wenkbrauwen denk ik gewoon zo laten.
    En ik las over langer inwerken, dat heeft een vriendin van mij ook gedaan en dat ging bij haar wel goed. Proberen kan altijd en anders verf je het opnieuw?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb mijn haar twee keer rood gehad. Eén keer echt knallend rood, niet mooi 'natuurlijk' rood en daarvoor had ik het eerst geblondeerd.
    En één keer gewoon op donkerbruin haar een minder felle rood en dat pakte gewoon goed uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb ze een keer rood gehad en een erg groot nadeel is dat rood een erg lastige kleur is omdat de zon het heel snel bleekt en de kleur dan echt niet mooi meer is. Je moet het dus heel erg goed bijhouden en dat kan nogal in de kosten lopen.


    ars moriendi

    Mijn haar is voor de helf rood en een erg felle kleur terwijl mijn wenkbrauwen erg donker bruin zijn en het staat gewoon goed (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 3:30 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik heb zelf donkerbruin haar en verf het nu al bijna anderhalf jaar rood aan de bovenkant. Tot nu toe werkt dat prima. Je moet het alleen wel iets langer laten inwerken dan op het doosje staat. Haarverf werkt maar een bepaalde tijd en niet langer dus echt mislukken doet het in dit geval niet. Gewoon goed in de gaten houden en zo nu en dan kijken of de kleur al goed is ingewerkt op een klein stukje haar door daar de verf af te halen.

    Ik heb het gedaan hoor! Het is echt supermooi geworden! Haha donkerrood is het geworden, had eigenlijk iets opvallendere kleur gehoopt maar ik doe het hier wel mee;) Echt blij ben ik ermee!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ga naar de kapper xD


    Als mijn moeder van huis is, nodig ik mijn vriendinnen uit!

    -

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 12:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook donker bruin haar en heb het toen ook rood laten verven. Ik ben wel naar de kapper gegaan, want ik vind rood iets teveel risico hebben en was bang dat het lelijk zou worden.
          Ik zou je wenkbrauwen trouwens niet verven, is ongelofelijk slecht en kan nooit mooi zijn. (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 13:09 ]


    To infinity and beyond •

    Andomedae schreef:
    Wat je ook doet, verf niet je wenkbrauwen


    Omg, hahah XD

    Rood, is niet extreem?
    Zelf heb ik me haar ook rood en ik ben hartstike blond van mezelf.
    me wenkbrauwen dus ook., en nogsteeds.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''