• De stelling van vandaag luidt:
    Kindersterren hebben geen jeugd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ligt eraan

    Hangt er vanaf hoe beroemd ze zijn, maar later belanden ze altijd in de goot omdat niemand ze meer wilt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oneens, want volgens mij beslissen ze zelf wanneer ze willen beginnen, en als ze vroeg willen beginnen, moeten ze wel nadenken over de voordelen en nadelen van een andere jeugd hebben dan andere kinders :]. [die zin klinkt raar]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Oneens, want volgens mij beslissen ze zelf wanneer ze willen beginnen, en als ze vroeg willen beginnen, moeten ze wel nadenken over de voordelen en nadelen van een andere jeugd hebben dan andere kinders :]. [die zin klinkt raar]


    Oneens met jou, omdat het vaak de ouders zijn die het beslissen voor de kinderen.

    Verder... in veel gevallen eens. Zo zou ik niet willen leven in elk geval, dan maar wat minder geld!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Acapella schreef:
    (...)

    Oneens met jou, omdat het vaak de ouders zijn die het beslissen voor de kinderen.

    Verder... in veel gevallen eens. Zo zou ik niet willen leven in elk geval, dan maar wat minder geld!


    Oh, dat is best wel logisch eigenlijk, haha x'd.
    Ik moet voortaan even wat dieper in mijn gedachtes graven, rofl :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Eens. Nou geen jeugd is overdreven, maar wel dat ze hun jeugd verpesten.

    Eens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je Michael Joseph Jackson heet wel ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iedereen heeft een jeugd, het gaat erom of het een goede of een slechte jeugd is.


    Where there is a sea there are pirates...

    eens


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    als het nu egt is da ge 15 zijt en gaat aanbelle bij DC kiest ge het zelf en zal t wel OK zijn, ma er zijn egt mense (Olsens) die er gwn toevallig in tuimelen,en nu zijn die gelukkig ma ze hebbe dr nooit voor gekozen ofzo...
    En die hun jeugd zal dan wel ni zijn wa het moet zijn,...
    x

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 9:08 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Carcass schreef:
    Oneens, want volgens mij beslissen ze zelf wanneer ze willen beginnen, en als ze vroeg willen beginnen, moeten ze wel nadenken over de voordelen en nadelen van een andere jeugd hebben dan andere kinders :]. [die zin klinkt raar]


    I'll live every second like it is my last one <3

    Eens, ze zijn te druk met optreden, presenteren en hard werken, terwijl je dat net zo goed kan doen als je wat ouder bent. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    eens.


    - hoi ;D

    Ivan schreef:
    Als je Michael Joseph Jackson heet wel, ja.


    Only losers can act the way you do