• Ik heb zin in iets extreems, iets anders, iets nieuws. Rood dus.

    Deze kleur

    Het probleem is dat ik vrij donkerbruin haar heb en dunnen donkere wenkbrauwen.

    Wat is jullie ervaring met donker haar rood verven?
    Zijn er nadelen?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik heb ook rood haar, gewoon doen dus (:
    Vandaag nog bijgeverfd met verf die bij onze DA maar €3,50 was en het is zoooo mooi geworden ;D

    Oh, nadelen. Ja, een beetje. Je kunt geen roze meer aan want dat staat lelijk :'D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 20:17 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik heb ook rood haar, gewoon doen dus (:
    Vandaag nog bijgeverfd met verf die bij onze DA maar €3,50 was en het is zoooo mooi geworden ;D

    Oh, nadelen. Ja, een beetje. Je kunt geen roze meer aan want dat staat lelijk :'D

    Ik heb rood haar XD en het kom me op dat moment geen fuck schelen XD
    roodhaar - roze trui - rooie broek XD

    OT; Bij mij ehm, zie je het goed ;d maar.. je zegt extreem.. Maar die kleur rood die jij wilt vind ik alleen niet zo extreem.. ;$ of dat ligt aan mij..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat je ook doet, verf niet je wenkbrauwen

    Midna schreef:
    (...)
    Ik heb rood haar XD en het kom me op dat moment geen fuck schelen XD
    roodhaar - roze trui - rooie broek XD

    OT; Bij mij ehm, zie je het goed ;d maar.. je zegt extreem.. Maar die kleur rood die jij wilt vind ik alleen niet zo extreem.. ;$ of dat ligt aan mij..


    Haha je hebt gelijk, valt wel mee volgens mij. Maar meestal zit ik in bruintinten en ik denk dat die kleur wel totaal anders is dat bedoelde ik daarmeexD Echt extreem zou ik wel vet vinden maar denk niet dat ik dat moet doen met mijn wenkbrauwen (die ik niet wil verven)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik wil dat ook, maar het mag niet. Helaas.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb die kleur, echt juist dezelfde, (zelfde merk enzo) sinds eind augustus.
    Ik heb ook donkerbruin haar en ik moet zeggen dat het niet zo heel fel te zien is hoor uiteindelijk.
    Het heeft een wat rode schijn, en verder zit het er vooral donkerder uit, alleen als je echt helemaal in de zon staat of vlak onder een lamp zie je pas dat het echt fel rood is.
    Ondertussen is het al helemaal uitgewassen maar toen ik het fel had was het best mooi vond ik ;3


    effort never betrays you

    Maar jij had spoeling dan? Want ik wil wel pernamenten. Maarja ik denk dat ik ook niet meteen zo heel fel wil. Alleen anders dus:) haha ik vind het wel echt een coole kleur!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Maar jij had spoeling dan? Want ik wil wel pernamenten. Maarja ik denk dat ik ook niet meteen zo heel fel wil. Alleen anders dus:) haha ik vind het wel echt een coole kleur!

    Ik had permanent hoor :'D Maar permanent of niet, als je je haar wast gaat het er op den duur sowieso wel uit hoor. En dan niet van uitgroeing bedoel ik, maar gewoon, als je je haar vaak wast.
    Ik had daar voor trouwens een gewone kleurshampoo in een iets minder fel rood, dat kan je anders ook doen, dan weet je gelijk hoe het bij je staat. :'D


    effort never betrays you

    LostPromises schreef:
    Gingers have no soul...
    Okeey die moest even
    Het ligt eraan het kan zijn dat het je heel leuk staat maar het kan ook dat het echt superlelijk is...


    He ik ben een echte ginger maar ik heb wel een soul hoor.:((

    On topic; gewoon doen, als het niks word, verf dan je wenkbrouwen ook maar gewoon mee.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Hee, die kleur had ik eergister gekocht. (krul)
    Mijn ervaring was wel goed, spoel het alleen wel goed uit. En als je het uitspoelt lijkt het net alsof je in een Saw-film zit :'D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 21:21 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Een vriend van mij heeft van zichzelf rood haar, en hij wilde bruin. Dus meneer gaat het verven, wordt het echt rood rood (bloedrood). Ik heb nog nooit zo hard gelachen en hij heeft nog nooit zo hard gegild! xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kan maar niet begrijpen waarom zoveel mensen hun haar rood willen verven, serieus niet...
    Maarjah, ik hoop dat het lukt :')

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 21:25 ]

    Oh, grappig, die heeft mijn zus gister gedaan, die syoss. Hij pakt best goed op donkerder haar hoor! Niet felrood, maar meer een donkerrood-bruin, maar nog steeds even mooi. Maar voor fel rood haar moet je bleken, tja..


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Agape schreef:
    Wat je ook doet, verf niet je wenkbrauwen


    Mygod! o.o Ik vind dit zó ontzettend lelijk...
    Als ik dit zie snap ik al helemaal niet waarom mensen zo een kleur haar willen. Het zal wel aan mij liggen.

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Mygod! o.o Ik vind dit zó ontzettend lelijk...
    Als ik dit zie snap ik al helemaal niet waarom mensen zo een kleur haar willen. Het zal wel aan mij liggen.


    Niet iedereen die zn haar rood verft ziet er zo uit eh.. Ik snap dat het je eigen mening is enzo, maar bij sommige mensen staat rood haar best charmant (:


    I hope heaven needs you more than I do now.