• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:44 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bella
    'Carlisle waar ben je nou weer ik ben klaar Jake nam niet op weetje waar hij is?' ik keek rond. Ik volgde zijn geur. Ik belande in zijn werkkamer. 'HIer' ik gaf zijn mobiel terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mooi nummer. angels cry mariah carey ft. Ne-Yo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Opeens kwam Bella binnen. Ze gaf me mijn mobiel terug en vroeg of ik wist waar Jacob was.
    "Ja, hij is naar het strand met Nessie," antwoordde ik mat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    Ik keek hem even verbaasd aan. 'dankje wat is er?' ik keek hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Aangezien ik de draad kwijt ben met Jennifer, hier nog een stukje voor haar. Met Quil ga ik verder dat ie op het strand zit.]

    Carmen
    Ik groette Carlisle en vluchtte het vliegveld uit. Gelukkig grensde het aan een bos dus ik rende snel het bos in, waarna ik me stortte op een panter. [aaah! :(] Zo, veel beter. Ik ging weer overeind staan en viste mijn mobiel weer uit mijn zak. Eens kijken of ik Irina/Tanya/Stefan/Vladimir kon bereiken.

    Quil
    Rustig zat ik te staren naar de zee. Claire was aan het spelen in de branding.

    Jennifer
    De jongens voor het huis waren allemaal verdwenen, en ik stond nog in de hal te wachten tot de chaos een beetje over was.

    [Wow, dit typte ik al voor het eten, dus ruim een uur terug, maar blijkbaar deed ie het niet, dus ik was aan het eten, en ben nu terug :)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [carlisle heeft bella gevragd waarom carmen te bellen. zij word bitch (dat was ze al) nuheeft bells je nog maals gebeld en ingesproken zie hierboven. ze heeft het nummer verwijderd zodat als het goed is calrilises niks gevonden krijgt] vorige pagina


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [dit is je voicemail bericht van carlisle mobiel door bells 'Carmen ik dacht dat je niemand iets zou vertellen. Bel me terug.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [carlisle heeft bella gevragd waarom carmen te bellen. zij word bitch (dat was ze al) nuheeft bells je nog maals gebeld en ingesproken zie hierboven. ze heeft het nummer verwijderd zodat als het goed is calrilises niks gevonden krijgt] vorige pagina


    [Thanx voor de samenvatting... Zal ik nu Carlisle terugbellen dan?]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [kun je doen. maar carlisle weet niet dat je gebeld hebt want bells had het verwijderd dus dan wordt het gezellig hierxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jullie moeten vanaf zaterdag ftoten met zaterdag zonder me moeten ga weg op vakantie:Y)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [kun je doen. maar carlisle weet niet dat je gebeld hebt want bells had het verwijderd dus dan wordt het gezellig hierxD]


    [O, wacht, Carlisle zou mij terugbellen als ie met Bella had gepraat.. Ik wacht wel even (a)]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    "Wat is er? Ik maak me zorgen om jou, dat is er." antwoordde ik vermoeid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    ' Ow oke waar is esmé eigenlijk heen'? ik keek hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    "Dat weet ik niet. Ik weet niet waar Esmé is," ik staarde verdrietig uit het raam. Ik wist alleen waar Bella was, maar de rest van mijn gezin? Esmé, Edward, Jasper, Alice, Rosalie en Emmett? Zij waren al een tijdje weg en ik wist niet waarheen. Ze kwamen vast wel terug, maar moest dat nog lang duren?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen