• Ik ben sinds een paar dagen (ongeveer) verliefd op een jongen, uit mijn klas. Een vriendin en mijn broertje weten het, het is dom om het aan mijn broertje te vertellen maar hij had een stukje van het gesprek op gevangen. Dus nu dreigt hij de hele tijd daarmee om het aan iedereen te gaan vertellen, dat wil ik niet.
    Want ik ben nog niet 100% verliefd op hem, ik vind hem wel knap enso, en word blij als ik hem zie. Maar wat moet ik hier nou mee?
    Trouwens nou ben ik ook wel benieuwd ben jij verliefd?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Single


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik was verliefd een keer in de 3e en een keer in de 4e. Voor de rest meer crush op iemand.


    SLOAN.

    Ik ben al 19 maanden samen met mijn vriendin :)

    - Mijn broertje zou zoiets nooit doen? Wat heb jij voor een broertje? DAT IS ECHT GEMEEN.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Hoe oud is je broertje?
    En nee, op dit moment ben ik niet verliefd. Heb net een hele hoop achter de rug wat dat betreft, en verlang nu vooral naar de rust van het single zijn. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    hmm.. op het moment...
    ik hou nog steeds heel veel van mijn ex (waar ik nog steeds goede vrienden mee ben), maar verliefd, nee.. niet echt..
    vind paar jongens wel leuk, maar die ken ik nog nie echt goed :p

    denk dat ik maar gewoon ga genieten van een tijdje single zijn, totdat er een HELE leuke jongen voorbijkomt natuurlijk (A)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 11:18 ]


    you make everything seem so possible <3

    RLovesAnne schreef:
    Knuppel je broertje gewoon neer.



    HAHAH XD lol, doen!!!


    you make everything seem so possible <3

    Hij is toch je Broertje? Dus ben je ouder al hem! Als hij jou gaat chanteren daarmee kan je het altijd nog evrklikken aan je ouders, of hem terug gaan chanteren!

    Defensive schreef:
    Hoe oud is je broertje?
    En nee, op dit moment ben ik niet verliefd. Heb net een hele hoop achter de rug wat dat betreft, en verlang nu vooral naar de rust van het single zijn. (:


    Mijn broertje is 12. Ik ben 14. ;$


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oehw, nee je moet je inderdaad niet laten chanteren.
    En ja, ik ben hopeloos verliefd.


    Something in you, lit up heaven in me.

    astridc schreef:
    Hij is toch je Broertje? Dus ben je ouder al hem! Als hij jou gaat chanteren daarmee kan je het altijd nog evrklikken aan je ouders, of hem terug gaan chanteren!


    26 - 02 - '16