• Ik ben sinds een paar dagen (ongeveer) verliefd op een jongen, uit mijn klas. Een vriendin en mijn broertje weten het, het is dom om het aan mijn broertje te vertellen maar hij had een stukje van het gesprek op gevangen. Dus nu dreigt hij de hele tijd daarmee om het aan iedereen te gaan vertellen, dat wil ik niet.
    Want ik ben nog niet 100% verliefd op hem, ik vind hem wel knap enso, en word blij als ik hem zie. Maar wat moet ik hier nou mee?
    Trouwens nou ben ik ook wel benieuwd ben jij verliefd?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben niet verliefd, nog nooit geweest (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb een relatie met de vrijheid.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    wel een beetje verliefd... maar hij vind mij niet leuk :( So I'm trying to forget him, but... Het is moeilijk hem te vergeten dan ik dacht. :(


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Carefully schreef:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Carefully schreef:




    Nee, ik ben nu ook wel een soort van verliefd op een jongen uit mijn klas.

    Knuppel je broertje gewoon neer.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RLovesAnne schreef:
    Knuppel je broertje gewoon neer.


    Hahaha! Geweldig, xd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja.


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet meer over beginnen. Als hij er over begint gewoon heel nuchter doen, dan is voor hem de lol er ook vanaf.
    Ik ben ook zo dom geweest. Vind ik iemand leuk heb ik dit weekend met iemand anders lopen zoenen -.-"


    Don't dream your life, but live your dream!

    Nee, ik heb last van liefdesverdriet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik zou gewoon heel onverschillig doen en zeggen van ja je doet maar.
    heel vaak is dan de lol om jou te irriteren eraf;)


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    Ik ben niet verliefd hoewel er altijd bij mij op school rond lopen die wel interessant zijn zoals ik het noem. Ik vraag me wel eens af of ze dat expres doen. Ik bedoel, iedere jaar zit er wel een jongen in mijn klas die ik wel interessant vind de laatste twee jaar

    Maar inderdaad, doe aslof het je niks kan schelen en als dat niet helpt. Dan kan je nog altijd zijn mond dicht plakken of ergens mee dreigen


    Physics is awesome

    Ik ben momenteel niet verliefd. Maar had een paar maanden terug , nog wel een hevige crush op een jongen waarmee ik het 4 dagen had. -.-'


    Danmarks Dynamite.

    - heeft geen broers of zussen -
    Ach ja, toen ik verliefd was op een jongen wist de hele school het zowat.
    Haat aan die trienen die ik als vriendinnen beschouwde.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Broertje. Slaan.

    Ik weet de stand van mijn relatie niet. Alleen dat ik een hele schattige sub heb. :9~

    Anyways, goede relaties:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)