• ik ben boos, verdrietig, agresief en weet ik het allemaal tegelijk.
    ik ben echt enorm in de war.
    en ik word gewoon gek van mezelf, ik weet niet hoe ik me moet voelen of wathever. ik heb gister mijn eerste groote liefde begrafen en ben er kapot van. ookal wist ik dat ik voor hem niets betkenden.
    daarbij was ik er dus wel mooi met de jongen waar ik nu stapel verliefd op ben en en nouw ik weet het gewoon niet meer.,,
    en verklaar ik mezelf kompleet als gek!
    en jullie waarschijnlijk ook., ;3
    maar dat kan me niks schellen. want mijn moeder zei dat ik me niet teveel moest laten meeslepen door zijn dood. maar dat doe ik dus wel!

    Oke, wie wil me even opvrolijken., want ik word gek van mezelf., ;3

    ~Sorry, het ging ook wat snel voor mezelf., maar ik draai een beetje door., ;x
    Mischien hebben jullie het verhaal gehoort van Leiderdrop?
    nouwjha, die jongen was een 'vriend' van mij. Tenminsten ik was gewoon het zoveelste meisje voor hem, maar ik was hellemaal verliefd op die jongen.
    hij heeft toen eerst zijn vriendin vermoord en daarna zichzelf opgehangen.
    nu was gister zijn begravenis.
    en ik sla er een beetje in door...

    ik heb er een Sa over geschreven Rust in vrede

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 17:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat vreselijk voor je. Geef jezelf vooral de tijd om dit goed te verwerken en het een plekje te geven.


    I was an angel living in the garden of evil

    ik heb er een Sa over geschreven Rust in vrede


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    C18 schreef:
    Oh jezus ;o
    Oke, ik zal maar niet zeggen wat ik van zulke mensen vind, daar schieten we niet veel mee op. Heel veel sterkte de komende periode. Je gaat 't moeilijk hebben as fuck, maar uiteindelijk slijt de pijn en krijgt het een plaats in je hart :]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.