• Dat ben ik. Het meisje dat hopeloos verliefd is op een jongen. Ik kan er niet meer tegen. Steeds die keren als we elkaar aankijken, als ik een paar meter van hem vandaan sta, die dromen die ik heb over "ons", die verdomde kriebels die me gek maken, gek maken op hem. Vanmorgen nog; Ik zat op een bankje te wachten op de bus, komt hij aan met een vriend. Gaat hij misschien net 2 meter van me vandaan staan! Zijn stem die ik hoorde, die klonk als muziek. En toen de bus er aan kwam. Hij begon te wandelen al richting waar we moeten instappen, maar hij kwam dus voorbij mij. Alleen maar oogcontact. Toen stond ik ook op, omdat ik op dezelfde bus zit. Maar ik liep dus achter hem en.. Pfft, ik kan het niet meer. Ook als ik hem wil vergeten, lukt het niet eens. Hij blijft maar in me hoofd rondspoken. En dan als ik een ienieminiepietsie over hem heen ben hoef ik hem maar op 100 meter afstand te zien en ik zweef weer. Het maakt me gek. Ik zit te janken als ik me bedenk dat het waarschijnlijk niks zal worden. En als ik maar even de naam "Sander" hoor, heb ik de grootste lach. Maar hier komt het probleem, waardoor er waarschijnlijk niks zal worden; Hij is van september 17 en ik word pas in februari 13. Pfft..

    Ik heb precies hetzelfde met een meisje, ik heb eigenlijk geen idee wat je eraan kunt doen, maar ik leef met je mee (:

    ik probeer haar gewoon te vergeten tbh

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 13:57 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Je moet hem vooral niet vergeten en misschien komt hij wel eens met jou praten en kunnen jullie iig goede vrienden worden (of meer).


    Today will be Girl's Day party with you~

    TheBoys schreef:
    Je moet hem vooral niet vergeten en misschien komt hij wel eens met jou praten en kunnen jullie iig goede vrienden worden (of meer).


    Firm believer of all that is magic

    Lol, mijn crush heet ook sander. (A)

    ik heb iets gehad met een jongen van 18 (nu bijna 19 btw), toen ik 14 was..
    het kan dus op zich wel....
    en als jullie mekaar echt leuk vinden komt het wel goed
    maar... hij krijgt er wel heel veel gezeik mee.. (persoonlijke ervaring)
    en jij waarschijnlijk ook.. iig als hij 18 wordt....
    dus is het handig dat je tov andere mensen een beetje oppast met wat je zegt enzo, maar verder is het niet zo'n probleem :)..

    love conquers all things, even age difference :)


    you make everything seem so possible <3

    Het is niet onmogelijk, hoor. Ik heb zelf een tijdje iets gehad met een jongen van achttien terwijl ik veertien ben, en dat ging om andere redenen dan het leeftijdsverschil kapot. Probeer niet wanhopig achter hem aan te lopen maar gewoon jezelf te zijn als hij bij je in de buurt is, dan heb je de meeste kans dat hij je leuk gaat vinden.
    En mocht dat niet gebeuren: nu lijkt het er niet op, maar er zijn echt nog meer leuke jongens op deze aarde.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    TheBoys schreef:
    Je moet hem vooral niet vergeten en misschien komt hij wel eens met jou praten en kunnen jullie iig goede vrienden worden (of meer).


    26 - 02 - '16

    Whahaaa, Ja ik word ook helemaal blij als ik 'm zie! :9~ En ik heb hem best wel gemist nu het vakantie is... (cat) En ja, ik weet ook niet wat e eraan kan doen. Volgensm ij niks? ALs je hem vaak ziet heeft het volgens mij geen nut om hem te proberen te vergeten, tenzij je niet meer op hem bent.

    Het is helemaal niet zo raar als je zo jong bent, om met een oudere jongen te hebben, howr. Ik ken een meisje van toen nog 13, die iets had met een jongen van 17. Had ja, want het is nu uit, Maar dat leeftijdsverschil is echt niet erg.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."