Riquelle vind ik echt zo'n dom, achterbaks, verwend, kutwijf. Lol. Elise is wel een bitch, maar ze is soms wel grappig haha. Tamara heeft het meeste potentieel om het te worden, en Michelle vind ik ook goed.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
tamara dacht al vanaf de eerste aflevering: ik word hntm. ze denkt alleen maar aan zichzelf en ze ging huilen toen er 5 cm van haar haar af was.
Riquelle jankt overal om, zelfs om een prijskaartje in haar nek.
ik vind dat Michelle moet winnen.
If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.
Ik via youtube! Maar ik moet dus steeds een week langer wachten om te kijken --" Ik heb het echt niet voor Riquelle, zij doet zo verwaand en kan amper zelf goed poses aannemen. Ik vind Michelle wel goed eigenlijk, al heeft ze niet echt een 'modellenhoofd'. Riquelle is wel mooi, dat wel
[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 15:33 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Negligible schreef:
Ik via youtube! Maar ik moet dus steeds een week langer wachten om te kijken --" Ik heb het echt niet voor Riquelle, zij doet zo verwaand en kan amper zelf goed poses aannemen. Ik vind Michelle wel goed eigenlijk, al heeft ze niet echt een 'modellenhoofd'. Riquelle is wel mooi, dat wel
Weet iemand trouwens waar ik hntm zou kunnen kijken online? Op youtube kan ik aflevering 7 niet vinden en die is al van vorige week..
Ik ben wel van België, dus op de site van RTL5 (?) kan ik hem niet kijken
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right