• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik kan Fayan er natuurlijk nu nog niet in proppen, hè?]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 20:15 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [La la, dit is alleen een abo berichtje.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Caine schreef:
    [Ik kan Fayan er natuurlijk nu nog niet in proppen, hè?]


    [Nope. Dit berichtje is omdat ik dus mijn abo vergat... *facepalm*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik faal in "de eerste echte RPG-post schrijven", dus wie doet het wel? 8D]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ik zou wel willen, maar het kan nog niet. Of mag je ook schrijven vanuit de stylistenvorm? Waar die zijn op de boete en hoe zij hun districten toegewezen krijgen en zo?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fauvism schreef:
    [Ik faal in "de eerste echte RPG-post schrijven", dus wie doet het wel? 8D]

    [Wie wil de taak van Snowmanntje op zig nemen :3?
    of ik schrijf wel de eerste .
    @Caine, Ja dat mag]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Good :'D Dan doe ik dat 8D]

    Fayan - Stylist
    Met een schelle piep ging de wekker en vrolijk sprong ik mijn bed uit. Het was de laatste rustige dag, de laatste dag voor de boete en dan mocht ik eindelijk weer terug naar de Spelen, om voor mijn tweede jaar de gaan stylen!
    Ik had er ongelooflijk veel zin en vandaag was ook een spannende dag, want ik ging de andere stylisten vast ontmoeten en we kregen ons District toegewezen.
    Vorig jaar had ik District 1 en dat beviel me hartstikke goed, dus ik hoopte dat ik het hem weer kreeg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ( abo )


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Ik begin wel]
    Raechell:
    Mijn ogen gingen open. Een licht straal ging door de gordijnen heen recht op mijn gezicht.Mijn zus en broer waren al lang op en waarschijnlijk waren ze al op school.Ik hoef vandaag niet naar school, omdat ik mijn ouders gaan helpen in de Apotheek.Altijd een dag voor de boete worden de meeste mensen gestraft om ons bang te maken.Ik pak wat kleren die over een stoel hangt.Mijn oude zomer jas die niet meer mooi is. Maar dat kan me niet schelen. Met een oude broek en schoenen loop ik naar de keuken. Kijken of er wat brood ligt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Nou, sinds ik stylist ben... Als ik iets fout doe mogen jullie het altijd zeggen :'D Okay, aller eerste RPG-bericht op Quizlet:]

    Maeleena:
    Felle zonnestralen wekte me van mijn diepe slaap. Het was de dag voor de boete, iets waar ik altijd naar uitkeek. Mijn kamer was bezaaid met verfrommeld papier. Dit was de laatste dag om outfits te ontwerpen, realizeerde ik me.
    Ik stond op en deed een van mijn oudere creaties aan. Ik wist niet welke tributen ik zou mogen stylen dit jaar, maar ik hoopte op District 1. Vorig jaar greep ik er ook al naast, maar dit jaar was ik er helemaal klaar voor. Ik greep een stuk ontbijtkoek en ging aan het werk.
    Vierentwintig uur voor de boete, en nog vier outfits te gaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*gaat hem weer omhoog schoppen en veder schrijven*]

    Raechell:
    Ik doe de kast open.Er ligt geen brood meer. Normaal ligt er wel wat brood, maar dit keer ligt er zelfs niks anders!Ik kijk naar het kleine keuken tafeltje.Er ligt een briefje en een beetje geld.Ik loop er naar toe en leest het briefje.
    'Eten is op.Er ligt wat geld naast dit briefje.
    Koop er een klein broodje van en loop dan gelijk naar onze Apotheek het word druk vandaag'

    Ik pak het geld en stop het in mijn zak.
    Rennend met het geld in mijn zak ga ik naar de bakker.Ik doe de deur open en zie dat Thijs voor de kassa staat. 'Hallo Thijs, waar is je vader?'
    'Hij is wat nieuwe meel aan het kopen. Moet je wat hebben?'
    'Ja, zo'n klein bruin broodje.'
    Hij geeft mij het broodje.Ik wil hem de geld geven maar dan houwt hij me tegen.'Je hoeft niet te betalen hoor. Dat merkt mijn vader toch niet.Zeg maar een soort vrienden korting.'
    'Nou bedankt.Ik zie je nog wel een keer.doei!'
    'doei.'
    Ik loop de bakker uit en stop het broodje in mijn mond. Hij is nog warm


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik denk dat ik wat mensen ga PB omdat er niet veel gereageert word ;3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Dat is een goed idee. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Ik wilde niet wakker worden.
    Hoe hard de zon ook op mijn gesloten oogleden mocht schijnen; de vlekjes die op mijn netvlies dansten waren te mooi om de duisternis der realiteit weer onder ogen te moeten zien.
    "Feeeeeeelan!" Niet dat kleine mormel weer... Ik boorde mijn nagels in iets waarvan ik dacht dat het mijn matras was; het bleek echter de harde vloer te zijn.
    "Feeeeeeeeeeeeeee-" Haar schreeuw werd afgekapt door een snauw van mijn moeder. "Rustig, Nalyua, we moeten nog zoveel doen vandaag..." Haar stem stierf weg toen ze naar buiten liep, mijn zusje Nalyua achter haar aan.
    Zodra ik mezelf omhoog duwde, zodat ik bijna tegen het lage plafond van de slaapkamer die we met vier personen deelden opknalde, trok het zwaarmoedige gevoel dat ik de laatste dagen had gehad weer om me heen als een verstikkende deken.
    Ik had het gevoel alsof er in de komende dagen iets verschrikkelijks te gebeuren stond...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik spring onder de douchen en fluit een vrolijk deuntje. Na het douchen trek ik één van mijn kleurrijke outfits aan, style mijn oogverblindende roze haar en doe mijn make-up vier keer opnieuw, gewoon omdat ik het leuk vind om met kleurtjes te kliederen.
    Als ik dan uiteindelijk klaar ben, pak ik mijn schetsboek, blader de extreme outfits voor de Spelen nog eens door en bekijk of er nog een paar zitten die ik toch nog op het laatste moment zal maken, maar dat kan ik pas beslissen zodra ik weet welk District ik krijg. Maar stiekem zijn alle outfits al gemaakt voor een Beroepsdistrict.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen