• Hey!
    Onlangs heb ik een artikel gelezen over 'het terug winnen van je ex'.Hierin werd gesproken van een chemie die nog steeds tussen 2 ex-geliefden speelt.
    Men zei : 'Het is de chemie die er is tussen jou en een man. Als dat met je ex is dan is die er al een keer geweest en is er waarschijnlijk een sterke natuurlijke band. Dit zit nog in zijn lichaam en kan zeker weer getriggered worden.'

    Ik vroeg me af, of dit wel werkelijk kan, dat je 'de chemie' tussen jou en je ex terug kan heroproepen zeg maar of triggeren?
    Geloven jullie hierin, wat is jullie visie en heeft er hier iemand ervaring in?

    Liefs!

    Booty calls ftw! Da's de enige chemie die er is!

    Ja, eigenlijk wel.
    Want ik ken mensen die uit elkaar zijn gegaan, waarvan de ene het nog steeds wou. En die dan de ander weer heeft kunnen 'overtuigen' of triggeren of hoe je het ook wil noemen. En die zijn nu nog steeds bij elkaar


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou, voor mij gaat het niet op.
    Op een gegeven moment was het gevoel van liefde gewoon over bij mij en daar kwam nog een andere gebeurtenis bij wat definitief 't einde betekende. Sindsdien probeerde hij 't nog wel aan te krijgen, maar ik was er toen en nu nog steeds volledig van overtuigd dat ik niet wilde. Mijn ex is nu een goeie vriend van me, ik slaap zelf bij hem na het uitgaan, maar er is nooit meer gebeurd dan alleen slapen. Ben er eigenlijk best trots op dat ik in staat was - en ben - voet bij stuk te houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kan de persoon nog graag zien maar als de liefde er niet meer is zal het niet meer zijn dan die persoon graag hebben in de vriendschappelijke weg. Anders werkt een relatie gewoon niet!
    Mijn ex had het uitgemaakt maar hij ziet me nog steeds graag, maar verliefd is hij blijkbaar niet meer. :-)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 13:43 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    It's true, believe me :W.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja, daar zit wel iets van waarheid in, denk ik. Het gevoel kan weer terugkomen, maar de tweede keer kan je gelukkig wel het verstand hebben om het toch tegen te houden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk dat het tot op een zekere hoogte klopt, maar ook wel afhankelijk is van hoe 'sterk' de liefde was en wat de reden is dat die 'chemie' op een bepaald moment vrijwel niet meer aanwezig was.

    euh nee, ik ga zeker niet terug naar mijn ex hahaa


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fantasia schreef:
    Ik denk dat het tot op een zekere hoogte klopt, maar ook wel afhankelijk is van hoe 'sterk' de liefde was en wat de reden is dat die 'chemie' op een bepaald moment vrijwel niet meer aanwezig was.


    26 - 02 - '16

    Een natuurlijke chemie wel, daar valt moeilijk aan te ontkomen. Maar wat tussen jullie gebeurd is, heeft ook veel invloed. Als er iets heel naars in een relatie gebeurt, zal het niet snel meer goedkomen. Dat zit zegmaar in het verstand gedeelte van het brein, als ik me niet vergis.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Een natuurlijke chemie wel, daar valt moeilijk aan te ontkomen. Maar wat tussen jullie gebeurd is, heeft ook veel invloed. Als er iets heel naars in een relatie gebeurt, zal het niet snel meer goedkomen. Dat zit zegmaar in het verstand gedeelte van het brein, als ik me niet vergis.


    Ik denk dat ik het hier best wel mee eens bent. :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.