• Ik heb een vriendin, (sinds kort) (en ik ga geen namen noemen)
    laten we mijn vriendin K. noemen
    ik heb sinds kort met K, maar nu heb ik te horen gekregen dat L mij ook leuk vind, nu moet ik eerlijk toegeven dat ik L al een hele tijd lang leuk vond, maar het opgaf, omdat het leek dat ze mij niet leuk vond, nu heb ik dus sinds 08-10-11 met K, maar weet niet wat ik moet doen

HELP?!?!?

You're amazing the way you are, never give up!

StoryBelle schreef:
    (...)

Dat was voorbij door "omstandigheden"

twee dagen daarna had ze met deze persoon dus.

Oh maar dan passen ze wel bij elkaar, als ze allebei om de haverklap met een ander hebben.

i put the fun in funeral

Je vond K leuk, maar nu dus niet meer blijkbaar. Ik zou haar dan dumpen..

Get outta my head!

StoryBelle schreef:
    (...)

Dat was voorbij door "omstandigheden"

twee dagen daarna had ze met deze persoon dus.
    omg intriges! net days of our lives?

Read this upside down: 370HSSV 0773H

PinkiePie schreef:
    (...)

Oh maar dan passen ze wel bij elkaar, als ze allebei om de haverklap met een ander hebben.

Sarah, af en toe sterf ik bijna door jou wist je dat?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

mensen, ik dacht dat je op Q je probleem kon vertellen, en kon worden geholpen, maar nu word ik hier niet echt geholpen

Slotje graag

You're amazing the way you are, never give up!

Basecca schreef:
    Maareh, waar is de popcorn? Dit kan zo meespelen in GTST en daarmee wil ik niet gemeen zijn... ARRRR, CHRIS, IK EET JOU WEL ARRRRRRRR Oke dan... geen popcorn...

... -propt popcorn in de micro en pakt tissues-
    I wanna see Hale haar reactie! :'3

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

angleface schreef:
    mensen, ik dacht dat je op Q je probleem kon vertellen, en kon worden geholpen, maar nu word ik hier niet echt geholpen

Slotje graag

ik heb je advies gegeven. (cat)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

angleface schreef:

Slotje graag

Kijk na de eerste pagina, daar staat allemaal advies.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

We helpen je graag, ons antwoord is dump You know who als je niet de hele dag naar afschuwlijke rap muziek wilt luisteren(joehoe)

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

LWTomlinson schreef:
    We helpen je graag, ons antwoord is dump You know who als je niet de hele dag naar afschuwlijke rap muziek wilt luisteren(joehoe)

-out-

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

LWTomlinson schreef:

Agree!

Neem mij D: ookal ben je wel minderjarig en ben ik dan een pedobear
    Ik hou ook van theater.. en jongens zijn leuker. -wbw-

ohohoh just kidding, maar wat iedereen zegt, dump Hale.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

angleface schreef:

Slotje graag
    Het is niet omdat een paar mensen niet echt behulpzaam zijn in dit topic, dat niemand je raad geeft.

Als je K niet leuk meer vindt, waarom zou je er dan bij blijven?

Get outta my head!

Stiekem geniet ik van deze drama.

They fell in love, didn't they?

Stiekem denk ik dat Hale dadelijk een topic aanmaakt 'Het is uit' en dan een afschwlijk rap liedje er bij.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

LWTomlinson schreef:
    Stiekem denk ik dat Hale dadelijk een topic aanmaakt 'Het is uit' en dan een afschwlijk rap liedje er bij.

+100000

They fell in love, didn't they?