• Ik heb een vriendin, (sinds kort) (en ik ga geen namen noemen)
    laten we mijn vriendin K. noemen
    ik heb sinds kort met K, maar nu heb ik te horen gekregen dat L mij ook leuk vind, nu moet ik eerlijk toegeven dat ik L al een hele tijd lang leuk vond, maar het opgaf, omdat het leek dat ze mij niet leuk vond, nu heb ik dus sinds 08-10-11 met K, maar weet niet wat ik moet doen

    HELP?!?!?


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik vind het een beetje zwak van je om dan met 'K' te nemen persoonlijk. En al helemaal zwak als je er een topic over gaat openen. Ik bedoel, als ik haar was en ik zou het lezen, zou ik toch wel aardig boos zijn :').


    i put the fun in funeral

    Basecca schreef:
    (...)

    I dunno, maar ik dacht dat K Hale was ofzo. I really dunno...


    Dat dacht ik ook. (cat)
    Maar Hale is toch met één of andere Mike?
    Of is dat al voorbij?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Basecca schreef:
    (...)

    Trio-relatie for life! Maareeh, Chris, ik ben dit weekend toch in Groningen, dan kun jij mooi ook even langskomen

    Daar kom je lekker laat mee, ik ben dit weekend in Drenthe! Oh ps, hoe zit het met dat verhaal? D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook. (cat)
    Maar Hale is toch met één of andere Mike?
    Of is dat al voorbij?


    Dat was voorbij door "omstandigheden"

    twee dagen daarna had ze met deze persoon dus.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Basecca schreef:
    (...)

    Daarom ben ik ook zo dol op jou, lieverd. Hele dagen lang lullen over BASBASBASBASBASBASBASBAS en verder niks doen :'D

    GNAGNA nou nu word ik weer depressief als ik aan het slechte nieuws denk.. maar ik zie uit naar je SM story. LOL.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook. (cat)
    Maar Hale is toch met één of andere Mike?
    Of is dat al voorbij?


    Ik denk hoop dat dat voorbij is, want ze wilde een gezin stichten enzo... OMG Angleface, dan breek je haar hart helemaal :'( [/sarcasme]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook. (cat)
    Maar Hale is toch met één of andere Mike?
    Of is dat al voorbij?

    Kennelijk, tot zo ver de liefde van haar leven.

    Ik geniet echt van dit topic, waar was die popcorn?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik denk hoop dat dat voorbij is, want ze wilde een gezin stichten enzo... OMG Angleface, dan breek je haar hart helemaal :'( [/sarcasme]

    .. oh man, ze wouden zelfs kinderen krijgen en trouwen enzo! D: wat moet die shit hard aankomen voor haar, swa! D: oke ik stop al met zo typen.

    OH wacht, als dit kind van dit topic met Hale gaat, maakt ze hem ook wijs dat ze een gezin met hem wilt! ARME JONGEN.. WEET WAAR JE AAN BEGINT.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 18:34 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Seel schreef:
    relaties gaat ook om keuzes maken en jij hebt gekozen voor je huidige vriendin, waarom kom je nu aandraven met ik vind die L ook leuk? dat had je nog niet door toen je met je vriendin ofzo?
    volgens mij ga je K kwetsen..


    Lezen jullie niet :|

    IK SCHREEF:
    IK vond haar leuk


    You're amazing the way you are, never give up!

    Het is een quote van Johnney Depp.
    “If you love two people at the same time, choose the second one. Because if you truly loved the first one, you wouldn’t love another.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    angleface schreef:
    (...)

    Lezen jullie niet :|

    IK SCHREEF:
    IK vond haar leuk

    Als je haar leuk vond, wat is dan het probleem?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    angleface schreef:
    (...)

    Lezen jullie niet :|

    IK SCHREEF:
    IK vond haar leuk


    vind je L nog leuk of niet?
    zo niet, is er geen probleem en blijf je emt Hale.
    Arme jij

    zo ja, Dump Hale.

    There is no problem here


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    angleface schreef:
    (...)

    Lezen jullie niet :|

    IK SCHREEF:
    IK vond haar leuk

    Dump K :'D
    Ik wil je best helpen in moeilijke tijden.. :B je zult er geen spijt van krijgen.

    En dan heb je eindelijk het meisje waar je eerst verliefd op was! :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hale gonna be mad!(cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Maareh, waar is de popcorn? Dit kan zo meespelen in GTST en daarmee wil ik niet gemeen zijn... ARRRR, CHRIS, IK EET JOU WEL ARRRRRRRR Oke dan... geen popcorn...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!