• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij Jirachi of bij Caine. Ook kun je het vragen aan Leave en aan Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Renesmee = LostPromises 3de x
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:06 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Quil
    Ik keek nog een keer naar het meisje. Nu herkende ik haar weer. "O, ja ik herrinner me haar weer. Ze is wel gegroeid zeg!"

[Zeg, hoe oud is Claire?]

We're all mad here. You'll fit right in.

bella
    'wat is er bella?' ze spuwde het uit. Gelijk werd ik bang. Wat als ze zich tegen ons zouden wenden. 'Weten Tanya het al?'

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Carmen
    "Nee, ik wacht op mijn vlucht naar Dubai, hoezo?" vroeg ik verbaasd. Waarom wou ze weten of Tanya het al wist? Ik zag er de logica niet van in.

Ik glimlachte naar hem. "Ja ik weet het ze is echt opgegroeit. Zullen we dan maar even gedag gaan zeggen?" Ik werp even een blik op Nessie die nog vrolijk rond rent. -Jake-

Avery
    'Ik was op een feest van een vriendin en toen was ik ineens dronken, en toen was hij er en toen.. En toen gebeurde het gewoon.' Snikte ik, en balde mijn handen om tot vuisten.

Claire
    Ik gaapte, en keek toen van Jake naar Quil. Slaperig tekende ik met mijn vingers wat figuurtjes op zijn huid, en gaapte af en toe,

[Zeg jij het maar ^-^]

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:18 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Sable
    'Oke, dat is relaxed' mompelde ik. 'Zullen we Paul ook gaan overhalen?? Lijkt me awesome'. Ik werd steeds hyperder. Ik draaide me om naar Leah en Seth. 'ik ga even veranderen, jullie ook??' Ik keek vol verwachting naar ze.

[Zullen we Paul er ook bij doen ;D'

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Quil
    "Prima," zei ik, en voorzichtig stond ik op, terwijl Claire me verdwaasd aankeek.

[Wie is Sable? Wat is er aan de hand? :O]

Claire
    'Quill.' Kreunde ik, en sloeg mijn benen om zijn middel om toch nog enigzins een beetje te kunnen slapen.

[Zeg jij het maar ;d]

[Claire is nu.... 8 ;D das zes jaar later, dus is Quil 6 jaar weggeweest (h)]

Bella
    "Nee, ik wacht op mijn vlucht naar Dubai, hoezo?" Ik zuchte opgelucht. 'Carmen het spijt me. Het was niet zo bedoelt maar ik moet haar beschermen.' ik begon zachtjes te snikken. Hopelijk zou ze medeljiden krijgen en het me vergeten

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Sorry, Quizlet valt steeds weg, daarom antwoord ik zo traag!]

Sam Uley
    "Waarom weet ik niets af van dat feest? En sinds wanneer drink jij?" Mijn stem was kil geworden, maar ik probeerde hem te beheersen.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Leah
    "Arme Sam," grinnik ik, "straks heeft hij geen pack meer. Je, ik verander ook."
    Ik dook de bosjes in en kwam even later als wolf weer terug.
    [Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :)]

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:23 ]

Ex astris, sciencia

Avery
    Ik zuchtte. 'Heb ik wel verteld, maar je luisterde niet. Bovendien wist ik niet eens wat ik dronk, een vriendin gaf het me.' Fluisterde ik, en sloeg mijn ogen neer.

Quil
    Ik wiegde Claire een beetje heen en weer en liep met Jake richting Sam, maar bleef toen stil staan. "Jake, volgens mij is dit het verkeerde moment."

Carmen
    Bella begon te snikken. Ze klonk heel oprecht. "Het spijt mij ook!" riep ik uit, en huilde zonder tranen.

[haha, drama-aanval]