• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij Jirachi of bij Caine. Ook kun je het vragen aan Leave en aan Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Renesmee = LostPromises 3de x
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.



    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik begon te lachen. 'Maar dan houd jij een handdoek op als ik me moet omkleden.' Grinnikte ik meteen streng.

    Avery
    'I-ik ben zwanger.' Fluisterde ik haast gestikt. Snel sloeg ik mijn ogen neer en beet op mijn onderlip.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Claire
    Ik knikte. 'I-i-ijskoud.' Bibberde ik aan de kant als een verzopen katje. Ik zat helemaal onder de kippenvel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    'Carlisle mag ik het nummer van Carmen misschien even hebben?' Ik keek hem aan. HOpeljik begreep hij wat ik wou.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    Je kan mij ook als handdoek gebruiken.' We kwamen aan bij het strand en ik liet haar op het zand vallen.
    Pas veel te laat zag ik de grote zwarte wolf. Hij was aan het praten tegen Avery.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [carlisle wat las ik nou in 9 heb je me nog iets te vragen;)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Ik wierp even een korte blik naar Bella maar gaf haar toen mijn telefoon, waar Carmens nummer in stond.

    Sam Uley
    De woorden knalden één voor één na in mijn hoofd en ze leken versterkt te worden tot ze geschreeuwd werden.
    Mijn dochter... mijn dochter van 14... zwanger...
    Welke smerige idioot had dit haar aangedaan? Ik was ervan overtuigd dat dit niet haar schuld was, maar dat ze verkracht was een woede laaide in me op. Die jongen zou boeten. Het was niet Avery's schuld.
    Ik drukte mijn snuit weer tegen haar aan, in een troostend gebaar, legde mijn poot zacht op haar arm en probeerde haar toen weer zachtjes richting huis te duwen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik glimlach "tuurlijk nes." Pak jij je bikini?" Vraag ik terwijl we opstaan. "We gaan alleen niet lopen ik haal de auto wel." Terwijl Nessie haar spullen pakt gooi ik mijn tas in de auto en start die. Als ze dan opgetogen in de auto zit rijden we naar het strand. -Jake-

    Quil
    Snel zwom ik terug naar de kust, ging in kleermakerszit zitten en sloot de trillende Claire in mijn armen op. "Wordt snel warm," fluisterde ik zachtjes in haar oor.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Benjamin
    Ik voerde Jennifer het huis binnen. Carlisle en Bella stonden te praten met elkaar terwijl er een klein meisje voor hen stond.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MorningGlory schreef:
    Quil
    Snel zwom ik terug naar de kust, ging in kleermakerszit zitten en sloot de trillende Claire in mijn armen op. "Wordt snel warm," fluisterde ik zachtjes in haar oor.

    [Jullie negeren sam die half aan het flippen is...]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Ik stak mijn tong uit, en ging op hem liggen, wel zacht zodt ik zijn ribben geen pijn deed. 'Laat Sam met rst. kijk naar mij.' Stelde ik voor met een glimlachje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    Ik keek haar lachend aan.
    'Met plezier.' Zachtjes drukte ik mijn lippen tegen de hare.

    [moet eten D;]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jennifer
    Het drietal hield op met praten en keek me nieuwsgierig aan, terwijl Benjamin naar voren liep om de man met de blonde haren een hand te geven.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Avery
    Ik schudde mijn hoofd. 'Het is mijn eigen schuld geweest pap. En ik ga het niet aan mam vertellen. Die flipt.' Antwoordde ik zacht.

    Claire
    Ik glimlachte, en nestelde me tegen mijn eigen, warme Quil aan. 'Niet meer loslaten.' Fluisterde ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aangekomen op het strand rent Renesmee bijna direct het water in terwijl ik op een handdoek naast Quil ga zitten. "Hey." grijns ik terwijl ik kijk hoe Nessie in het water speelt -Jake-