• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij Jirachi of bij Caine. Ook kun je het vragen aan Leave en aan Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Renesmee = LostPromises 3de x
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.



    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Ik stond met een schok stil.
    Waarom gaat iedereen ineens weg? Brulde ik in mijn hoofd. Amy, Embry, Sable, Leah, Seth en ze wilden Paul ook overhalen! Ik stelde niets meer voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [jake als jij naar cullens house komt en bells hoort dat jij dat gezegd hebt dan ben je de GEBETEN HONDxD sam je bent een hond so what]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:56 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dany.
    Avery was weggelopen met de zwarte hond ofzo. Ik wist het niet eens over haar. Ik was bang. Bang dat ik Avery was kwijt geraakt. Weer riep ik haar in de hoop dat ze me zou horen. 'Avery asjeblieft ik moet met je praten.' Gilde ik zo hard als ik kon (Dit hoort Sam :) zo komt er een discussie). Bang keek ik om me heen. Was ze boos op me? waarom ze sleurde me mee naar bed. Ze had teveel gedronken. Net als ikzelf, maar ik zou haar niet in de steek laten. ik had alleen tijd nodig om na te denken. Dat had ik gedaan en ik stond achter haar ook als ze de baby zou houden dan zou ik de baby met haar verzorgen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Jason
    Amy zag er beteuterd uit, snel maakte ik haar een kop warme chocolademelk.
    "Amy, vertel me wat er is?"
    Amy begon uit te leggen. Weliswaar vertelde ze me niet alles er was iets wat ze me niet wilde vertellen. Woede welde in haar op en ze begon te trillen.
    "Amy!" riep ik, verbaasd.


    Ex astris, sciencia

    [Jake moet Nessie naar huis brengen dus Chill ]

    ----

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 20:01 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [carlisle krijg ik nog antwoord????]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sable
    Ik deed een klein stapje achteruit. Sorry, maar ik wil niet lager staan, als ik een Alfa kan zijn. Ik maakte me iets groter en keek Sam aan. En het is Paul zijn keuze, als hij in mijn pack wilt. Ik keek vanuit mijn ooghoek naar Paul, die een beetje verward leek.

    Paul
    Ik was verward. Het leek me geweldig, maar ik zou dan Sam in de steek laten. Vertwijfeld stond ik te kijken.

    [Ik kan Paul de keuze laten maken ^-^]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sam Uley
    Dit kon er ook nog wel bij. Wat maakte het ook uit.
    Goed. Bij deze geef ik het Alfa zijn op. De roedel bestaat niet meer.
    Ik draaide me om en liep rustig weg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Renesmee
    Ik werd langzaam wakker en merkte dat ik in de auto zat. Ik hiel mijn ogen gesloten omdat ik nog zo moe was.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    We stopte voor het groote huis van de cullens. Ik tilde Nessie op en opende met mijn voet de deur. -Jake-

    Embry
    Elena was naar de wolken aan het staren en ik deed doelloos met haar mee. In d verte had ik iemand horen huilen maar ik had geen zin om te vertrekken. Als het echt belangrijk was zal ik het wel horen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Leah
    Sam reageerde zo heftig. Dus hun roedel bestond niet meer? Dat was... raar. En Amy, waar hoorde zij nu thuis? Ook al was ze al weg.


    Ex astris, sciencia

    [Lol dus nu is bijna iedereen roedelloos :3 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Ik weet niet meer met wie Carlisle erover gepraat had! D: D: D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen