• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij Jirachi of bij Caine. Ook kun je het vragen aan Leave en aan Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Renesmee = LostPromises 3de x
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.



    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Quil
    Terwijl ik met mijn grote handen over haar rugje wreef, spoorde ik het strand af. Op ongeveer 50 meter van ons af zat Embry te zoenen met Elena. Daar weer voorbij was Sam aan het flippen, terwijl een meisje met hem aan het praten was. Jeez, zolang was ik nou ook weer niet weggeweest, maar wat had ik allemaal gemist?


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Leah
    "Nee, ik denk dat we dat zelf mogen beslissen," besloot ik en volgde Sable die steeds sneller en sneller liep. Seth liep nog steeds achter ons.


    Ex astris, sciencia

    bella
    er kwam een onbekende binnen maar ik liep weg om Carmen te bellen. Ik drukte op de groene horen en hij ging over. 'HOi Carlisle met Carmen wat is er' klonk een zachte stem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Eetse ;d]

    Elena
    Ik glimlach, en aai teder langs zijn zij met mijn vingers, waarna ik mijn lippen weer zacht op die van hem druk. 'I love you.' Fluister ik zachtjes tegen zijn lippen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik hield meteen op mijn duwen. Haar eigen schuld? Hoezo? Ze was toch niet vrijwillig met een jongen in bed gedoken? Mijn kleine meisje? Op haar veertiende? Dat weigerde ik te geloven.
    Ik negeerde de groep die nu erbij was gekomen op het strand en met name Embry. Ik zag wel tot mijn grote plezier dat zijn ribben schijnbaar nog pijn deden, want bij sommige bewegingen kromp hij even in elkaar. Mooi zo.
    Ik gaf Avery nu een meer dwingende duw in haar rug. Ze moest naar huis, naar haar moeder dan konden we met z'n drieën even rustig praten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Avery
    'Het is mijn eigen schuld.' Herhaalde ik zacht. Nouja, deels. Ik had teveel gedronken op een feest, en toen leek hij nog lief, helaas.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik keek op toen ik de bekende grote zwarte wolf voorbij zag komen. Ik vroeg me af of hij wist wat er gebeurd was nadat Bella zo boos was geworden op Quil en mij. Ik stak mijn hand naar hem op. -Jake-

    Claire
    Ik keek opzij naar Jake, en glimlachte. 'Jacob.' Lachte ik en legde mijn hoofd tegen Quils borst. Ik was een beetje moe en koud.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [man ik loop achter.]

    Quil
    Jake plofte naast me neer. "Hé, Jake, das lang geleden," grijnsde ik. "Maar wie is dat bij Sam?" vroeg ik toen serieuzer.

    Carmen
    Ik zat net bij de terminal te wachten op de volgende vlucht, toen mijn telefoon afging. Carlisle Stond er op het schermpje. Ik zuchtte even diep, hij ging me niet overhalen om terug te komen hé? Ik nam op. "Hey Carlisle, met Carmen."


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Ik keek om. Dat is Avery zijn dochter. Ik glimlachte naar hem om zijn verbaasde gezicht en keek toen naar Claire die me ook gedag had gezegt. Ik aaide even over haar hoofd en ze lachte zachtjes. -Jake-

    bella
    'ehm Carmen ik ben het bella'zei ik nerveus. Ik wist niet wat ik moest verwachten. Het was stil aan de andere kant


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Ik glimlachte naar Claire die in slaap sukkelde. "Sinds wanneer heeft Sam een dochter?! Zo lang ben ik toch echt niet weggeweest toch? Hoe lang ben ik weggeweest?" vroeg ik hysterisch.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Ik lachte. "Dat laatste weet jij beter dan ik, maar ja hij en Emily hebben een dochter gekregen." -Jake-

    Carmen
    "ehm Carmen ik ben het bella" zei ze zenuwachtig. Ik voelde dat ik kwaad werd. "Wat is er, Bélla?" Ik spuwde haar naam uit.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Sam Uley
    Avery moest nu echt normaal doen. Natuurlijk had ze het niet zelf gedaan! Ik besloot dat ik rechtstreeks met haar moest praten, maar bedacht toen dat ik uit mijn broek gescheurd was.
    Ik rende snel naar huis, pakte een broek en voor Emily me zelfs maar kon zien was ik alweer weg. Ik veranderde terug, trok de broek aan en plofte toen naast Avery neer.
    "Meisje, het is jouw schuld niet. Je hebt er vast niets aan kunnen doen." zei ik sussend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen