• Members of the WAG-gang
    Improvise - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Valour - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Carefully - Elena - WAG van David Villa.
    Mawkish - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Pachelbel - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zouis - Lynn - WAG van Xavi Hernández & Gerard Piqué.
    NStyles - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    RLovesAnne - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 15:19 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Grapje mag blijkbaar morgen pas..

    @esther
    in RLovesAnne , had ik Anne beloofd.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    aah, lief (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Pachelbel schreef:
    jahoor, met jou?


    Nee niet echt ): Mijn laptop zat vorige week vol met virussen waardoor ik dus ff geen laptop had. En gister op mijn werk heb ik een trap gehad van een paard tegen mijn rechter schouder. Dus ik kan mijn arm niet bewegen en mijn schouder is gekneusd:S


    ~

    Pachelbel schreef:
    aah, lief (:


    Ja inderdaad (:


    ~

    CxFabregas schreef:
    (...)

    Nee niet echt ): Mijn laptop zat vorige week vol met virussen waardoor ik dus ff geen laptop had. En gister op mijn werk heb ik een trap gehad van een paard tegen mijn rechter schouder. Dus ik kan mijn arm niet bewegen en mijn schouder is gekneusd:S

    oh da's balen. Maar hoe krijg je dan een trap van een paard tegen je schouder? ;o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    I'm backk.


    Hope goes lost but never dies.

    Pachelbel schreef:
    (...)
    oh da's balen. Maar hoe krijg je dan een trap van een paard tegen je schouder? ;o


    Nou we gingen de groep jonge hengsten ophalen uit het weiland. Die hebben de hele zomer in het land gelopen. en op die vrachtwagen kunnen 6 paarden staan. Dus ik had er 1 opgezet en vast gezet. En die schrikt van een jongen die met een ander paard de wagen opkomt. Dus hij steigert en toen knapt zijn halster kapot. En ik liep net aan de kant en hij slaat met zijn voorbeen naar voren en raakt mij keihard tegen mijn schouder. Dus ik viel voorover en toen uit de vrachtwagen :S


    ~

    Valour schreef:
    I'm backk.


    Hee (:


    ~

    Ik vind het stom. 2 superleuke bands komen naar nederland en ik mag gewoon weer eens niet.


    Hope goes lost but never dies.

    Ambeeeeeerr*O*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hee Reinaaaa. ):


    Hope goes lost but never dies.

    Hee, een sad smiley achter mijn naam.. Dat is niet lief ):.. Ik ben geen stomme stalker, ik hoor hier!
    Of gaat die ): over die 2bandjes? Want dat is wel kut dat je niet mag ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    CxFabregas schreef:
    (...)

    Nou we gingen de groep jonge hengsten ophalen uit het weiland. Die hebben de hele zomer in het land gelopen. en op die vrachtwagen kunnen 6 paarden staan. Dus ik had er 1 opgezet en vast gezet. En die schrikt van een jongen die met een ander paard de wagen opkomt. Dus hij steigert en toen knapt zijn halster kapot. En ik liep net aan de kant en hij slaat met zijn voorbeen naar voren en raakt mij keihard tegen mijn schouder. Dus ik viel voorover en toen uit de vrachtwagen :S


    Dat is dom


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jup het ging over die bands ik baal daar echt van.
    MAAR HOI REINA LEUKE REINA OOK AL BEN JE SOMS STOM


    Hope goes lost but never dies.

    Hahahaha, zo mag ik het horen (:

    Waarom mag je niet dan, en welke komen er eigenlijk?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.