• EDIT: het is niet de bedoeling dat je het serieus neemt!


    Kijk, ik maak de horoscoop voor de schoolkrant, maar ik wil wel eens feedback. Het is compleet gelul (en dat hoort ook zo) en onze schoolkrant is meer zo'n blaadje van "wij-maken-leraren-belachelijk-en-entertainen-jullie". Wat vinden jullie ervan?


    Ram. 21 maart - 19 april.

    Deze maand heb je duidelijk teveel chocola gegeten. Het komt waarschijnlijk door de Sint die weer in aantocht is, maar kan het niet zo zijn dat je je halfjaarlijkse wormenkuur bent vergeten? Leer grunten, misschien dat dat die wormen afschrikt en dat je dan gelijk van je heftige gevoelens voor Nyan-Cat af bent. Succes met het eten van broccoli.

    Stier. 20 april - 20 mei.

    Je telefoon staat roodgloeiend, hoe je het hebt gedaan weet het medium niet, maar ze gokt erop dat je de kookplaat vergeten bent uit te zetten. Ik raad je aan om het brandwondencentrum van Rotterdam te bellen op te zoeken en hen om raad te vragen. Sterkte trouwens met de callcenters.

    Tweelingen. 21 mei - 21 juni.

    Op liefdesgebied gaat het momenteel erg goed met je en dat heb je niet alleen aan die datingsite te danken! Je kleedt je de laatste tijd volgens de Gijs-norm (zie Gijs en Greetje. dat is de rubriek over seks, maar het is puur lariekoek en Gijs is een oude, pedofiele leraar) en dat werpt zijn vruchten af. Ga nu vooral níét overmoedig chocolade eten (zoals je vriend de Ram), maar sport vooral lekker veel. Goed voor je, én je houdt dat goddelijke lichaam van je een beetje in toom. Daarbij werken wortels nog steeds heel erg goed.

    Kreeft. 22 juni - 22 juli.

    Het koffiedik zegt weinig deze maand, noch willen de tarotkaarten spreken. Wellicht ben je een beetje vaag geweest de laatste tijd maar kop op, dat ben ik ook! MOET… SINAASAPPELSAP… DRINKEN… MOET… TUINKABOUTERS… EXECUTEREN…
    (red. het medium is bezweken onder de druk van haar visioenen en moet noodgedwongen drie dagen lang energydrink drinken)

    Leeuw. 23 juli - 23 augustus.

    De laatste tijd ben je flink aan het kokkerellen geslagen en je hebt zin om eens iets anders te proberen zoals bijvoorbeeld speksteen bewerken. Ook is algemeen bekend dat de gemiddelde leeuw vaker plots zin heeft om aan postzegels te ruiken. Probeer te mediteren terwijl je je eigengemaakte voedsel naar binnen werkt en je zal binnen de kortste keren briljante ingevingen krijgen van boven.

    Maagd. 23 augustus - 22 september.

    Deze maand zal er een nieuw persoon op je pad komen (waarschijnlijk een nieuwe cassière in de Jumbo maar het kan ook een belangrijker persoon zijn zoals de postbode). Je doet enorm je best voor deze persoon, maar dat lijkt geen vruchten af te werpen. Schoonheid gaat verder dan je kunt zien. (…of ruiken, in speciale gevallen…)

    Weegschaal. 23 september - 23 oktober.

    Je horloge vraagt om aandacht. Of het nou een stilstaande batterij is of een doorgesleten bandje, dit voorwerp gaat de komende tijd een enorme rol spelen in je leven. Hierbij komt ook nog dat het getal drieëntwintig invloed zal hebben op je leven (vraag Wilmsen van wiskunde maar waarom en hij legt het je met alle liefde uit). Die nieuwe balletpasjes die je tot in den treuren aan het oefenen bent zullen hier niets mee te maken hebben.

    Schorpioen. 24 oktober - 21 november.

    Sinds een maand draait Venus zenuwachtig rondjes en dat kan duiden op een groeiende interesse in kunstschaatsen. Maar lieverd, we weten allemaal dat je meer de bouw hebt voor lange afstanden.
    Eigenlijk is Engels je sterkste punt maar probeer je zoveel mogelijk te focussen op de exacte vakken. Te weinig beweging leidt tot slechte cijfers en ik blijf erbij: wortels zijn wondermiddelen.

    Boogschutter. 22 november - 21 december.

    Kind, je verdrinkt jezelf in zelfmedelijden. Er zitten weer belangrijke proefwerken aan te komen, maar jij denkt al bij voorbaat dat je het niet kunt. Jammer voor je, maar met die instelling zul je nooit president van de VS worden! Maak een praatje met Obama en kom dan terug voor nieuw advies. Offer a.s. vrijdagnacht drie wandelstokken terwijl je zingt: ‘IK BEN EEN IDIOOT, IK BEN EEN IDIOOT!’

    Steenbok. 22 december - 19 januari.

    What doesn’t kill you makes you stronger, maar het is nu niet de bedoeling dat je jezelf een tweede maal van een flatgebouw stort! Het is ook geen goed idee om je muntenverzameling aan te vullen met knopen want zelfs al is het crisis, we moeten optimistisch blijven. Knip je haar ook eens kort.

    Waterman. 20 januari - 18 februari.

    Je doet al een tijdje aan stijldansen en alles lijkt lekker te lopen. Ik zie echter dat deze maand nogal lastig gaat worden. De tango is totáál niet voor jou gemaakt en je wordt al zenuwachtig als je ook maar dénkt aan het dansen van de Engelse wals. Breien is misschien een beter idee. Vraag je docent natuurkunde om uitleg.

    Vissen. 19 februari - 20 maart.

    Al een hele, hele, hele lange tijd probeer ik iets te zien in mijn glazen bol. Helaas staan de sterren deze maand stil wat kan duiden op een gebrek aan lichaamsbeweging. Softbal is leuk, maar er zijn meer opties zoals de hink-stap-sprong en vergeet hordelopen niet! Die tic om met je tong te klakken moet echt eens afgelopen zijn want menig medeleerling stoort zich eraan.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 15:05 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Geniusferb schreef:
    Ghehe :3 Tweelingen


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vind hem leuk:P


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!