• OMG! ik word HE-LE-MAAL gek van idie facking puisten!!! :@
    Wie heeft er ook zo een last van en heeft enig idee wat ik eraan kan doen!?! (ik ga BTW al een afsrpaak maken voor de huisarts) PLssss Help! Ik zit er echt mee. :'(

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Captain schreef:
    Oh, wtf, jullie met je "puber"! Als je iets kunt wegkrijgen dan hoef je er ook niet per se mee te zitten. :')

    Ga naar de huisarts en je krijgt antibiotica + een zalfje, en over een paar dagen zie je het resultaat al meteen!
    Omdat je huid meer talg aanmaakt in de puberteit. Daar kan je wel vanalles mee doen, maar waarom agressieve spul gebruiken als het ook vanzelf weg kan gaan?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Assassin schreef:
    (...)

    Puistjes horen bij de puberteit. Weet je hoeveel meisjes gillen om 1 of 2 puistjes?
    En daarbij, je hoeft niet voor ieder miezerig dingetje aan de antibiotica en steroide zalfjes, dat is echt heel slecht voor je.

    Maar ik heb echt ontzettend veel last van puisten. Mijn hele voorhoofd zit vol (gelukkig niet op mijn wangen enzoo) maar ze zeggen dat ditroensap werkt?? is dat wel waar? ik twijfel er best wel over.

    Maar als het niet miezerig is maar héél erg? Dan zou ik het toch gebruiken hoor. :')
    En de zalfjes die je krijgt van de dokter zijn heel efficiënt en lang niet zo ongezond als jullie denken. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Maar ik heb echt ontzettend veel last van puisten. Mijn hele voorhoofd zit vol (gelukkig niet op mijn wangen enzoo) maar ze zeggen dat ditroensap werkt?? is dat wel waar? ik twijfel er best wel over.

    Ik denk het niet :')
    Gewoon goed schoon houden. 's ochtends en 's avonds je gezicht goed schoonmaken en je moet natuurlijk er niet aan zitten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Maar ik heb echt ontzettend veel last van puisten. Mijn hele voorhoofd zit vol (gelukkig niet op mijn wangen enzoo) maar ze zeggen dat ditroensap werkt?? is dat wel waar? ik twijfel er best wel over.


    Nee dat werkt niet. Je kan het het best gewoon schoonmaken met iets wat ervoor bedoeld is, elke avond en er niet aanzitten. Gaat het dan nog niet weg? Dan moet je salicylzuur 5% kopen en dat er een paar maanden opdoen, dan pas krijg je resultaat. Naar de dokter gaan en van hem allerlei andere zalfjes en antibiotica slikken is echt nog niet nodig op jou leeftijd. Daarvoor zou ik eerst nog de diane-pil gebruiken. Die helpt daar ook tegen en is een veel minder drastische maatregel.


    Your make-up is terrible

    Pffff niks werkt er tegen! serieus...

    Captain schreef:
    Maar als het niet miezerig is maar héél erg? Dan zou ik het toch gebruiken hoor. :')
    En de zalfjes die je krijgt van de dokter zijn heel efficiënt en lang niet zo ongezond als jullie denken. :')


    Ik weet heel goed wat er in zit, ik heb ze zelf gemaakt. Wat erin zit zijn steroide, die je maar voor een kleine tijd mag gebruiken en die je huid ook nog eens verdunnen, helemaal niet zo goed.


    Your make-up is terrible

    Goed schoon houden en er tandpasta op smeren. Ja, ik weet dat het raar klinkt maar het helpt wel. En ja, ik heb het zelf geprobeerd en de puist was de volgende morgen al een stuk kleiner. Of je hebt ook van die dingen die je puisten uitdrogen alleen ik vond dat niet fijn om te gebruiken


    Physics is awesome

    PamperGurl schreef:
    Pffff niks werkt er tegen! serieus...

    Hoe kun je dat nou weten? Je vraagt om 11 uur naar oplossingen, die geven we, en NU zeg je al dat het niet helpt. Geduld! Probeer ze gewoon eens, dat kost wel tijd, puisten gaan niet 'poef' weg.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Eyes schreef:
    Goed schoon houden en er tandpasta op smeren. Ja, ik weet dat het raar klinkt maar het helpt wel. En ja, ik heb het zelf geprobeerd en de puist was de volgende morgen al een stuk kleiner. Of je hebt ook van die dingen die je puisten uitdrogen alleen ik vond dat niet fijn om te gebruiken


    Tandpasta helpt echt niet, dat is bewezen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet heel goed wat er in zit, ik heb ze zelf gemaakt. Wat erin zit zijn steroide, die je maar voor een kleine tijd mag gebruiken en die je huid ook nog eens verdunnen, helemaal niet zo goed.

    Ik heb ze gebruikt en er is helemaal niéts mis met mijn huid.


    Where there is a sea there are pirates...

    Okeee, ik geef je even een linkje, lees het door, en niet teveel stressen om puisten, krijg je er nog meer van.
    Huidverzorging.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Captain schreef:
    (...)
    Ik heb ze gebruikt en er is helemaal niéts mis met mijn huid.


    Je ziet het ook niet zo. :'D Het is gewoon ongezond.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Tandpasta helpt echt niet, dat is bewezen.

    Klopt. Het werkt idd niet. Heb er ook wel ervaring mee. Ik had dat een paar nachtjes uitgeprobeerd en et was niet zo dat het iets minder werd. :S
    En sorry mensen alsik zo on-positief overkom en chagrijnig! Want dat is niet de bedoeling en ik hoop dat jullie het begrijpen!

    Groene klei, dat werkt. Beetje een goed merk kopen, erop smeren, uit laten harden en TADAA!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!