• Ohh ik heb hem vandaag in 3D in de bios gezien met mijn jongere broertje (Cleveland) en ik voelde me weer helemaal 7 jaar oud :'3 Wat heerlijk om die film terug te zien na al die jaren en te merken dat je nog alles mee kan zingen! Ook zaten er heel veel andere jongeren in de zaal die dus blijkbaar ook even een jeugdsentimentje opzochten :'D

    En Scar is such a badass! _O_ :'3



    Dus hebben jullie the Lion King in de bioscoop gezien of willen jullie 'em nog zien? Als 90's kid moet je em eigenlijk wel gaan zien hoor.. =O

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 21:24 ]


    ars moriendi

    Midna schreef:
    (...)

    Dat zei iemand ook al tegen mij..
    Maar ik dacht dat deel 3 was met die familie van timon


    hij is later hertiteled. :Y) *gister alle 3 de films gekeken..*

    Deel 3: Hakuna Matata en Lion king 1.5 is dezelfde film.

    hij gaat over timon en Pumba, en inderdaad, timon's familie komt er in voor.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    hij is later hertiteled. :Y) *gister alle 3 de films gekeken..*

    Deel 3: Hakuna Matata en Lion king 1.5 is dezelfde film.

    hij gaat over timon en Pumba, en inderdaad, timon's familie komt er in voor.


    Owww, ik dacht dat een deel met die familie een heel ander film was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Owww, ik dacht dat een deel met die familie een heel ander film was.


    Nope, same movie. ^^ *voelt zich zo slim nu...*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Nope, same movie. ^^ *voelt zich zo slim nu...*


    blegh xd haat dat als mensen dat gaan doen bij mij D:
    Mja this avond & weekend & vakantie = hersens die een winterslaap houden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Somebody... answer me D: Want ik wil het zeker weten voor ik morgen heenga (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Midna schreef:
    (...)

    blegh xd haat dat als mensen dat gaan doen bij mij D:
    Mja this avond & weekend & vakantie = hersens die een winterslaap houden.


    ik weet het alleen omdat ik ze gister gezien ehb voor eht eerst in 11 jaar.. :'D *Trauma*

    @ Caine: Answer what? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh, Ik weet het niet Caine. *Heeft alleen de Engelse versie gezien*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    I hate this extra scene... >.< Die zat niet in de originele.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Heb ik ook gezien. En waar was de 3D? Ja, die was er dus verdomme niet ><

    Caine schreef:
    Ik ga morgen heen. En ook al kan ik niet tegen 3D en krijg ik er hoofdpijn van, ik moet hem gewoon zien, daar heb ik wel hoofdpijn voor over. <3
    Ik hou zoveel van die film <3
    Maar even een vraagje voor de mensen die hem in het Nederlands gezien hebben: de stemmen zijn nog wel hetzelfde toch? Toch niet weer opnieuw ingesproken met anderen?

    Yep, die zijn hetzelfde (:

    Ahw jammer. Ik heb hem in beide gezien, maar van vroeger ken ik hem natuurlijk in het Nederlands en ik ken daarvan ook alle liedjes en gesproken teksten, dus ik wil hem graag in het Nederlands zien <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waarom wordt hij nog een x gedraaid of is hij aangepast. IK heb hem wel gezien btw. Mooie film is het.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    StoryBelle schreef:


    I hate this extra scene... >.< Die zat niet in de originele.


    wut, die zat er niet in toen ik hem in de bios zag :o


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    wut, die zat er niet in toen ik hem in de bios zag :o

    Omdat die scene alleen in The Lion King special edition of zoiets komt, niet in de 'gewone' film

    Ameera schreef:
    (...)
    Omdat die scene alleen in The Lion King special edition of zoiets komt, niet in de 'gewone' film


    ^ Exactly.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.