• Ikke ging gister naar me vriendje.. en toen zette hij dus een zuigzoen bij mij.. dat ding is egt focking groot en rood/paars achtig:|.. ik schaam me kapot >.< ik loop heel de dag met een sjaal want egt niemand mag het zien.. en me vriendje lacht me gwn uit (huil)

    mijn vraag is wat kan je doen om hem zo snel mogelijk weg te krijgen want het ziet ernaar uit dat die voorlopig lekker blijft zitten :(


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    iewol. :o
    dat is nog erger dan een puist. o_x
    ik zou 'm slaan jonge. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    omg dat had een meisje die ik ken ook ( ik had er een keer een op mijn borst omg ..) zekonden hem in iedergeval niet zien


    /

    iewol. :o
    dat is nog erger dan een puist. o_x
    ik zou 'm slaan jonge. :'D
    \

    lol heb ik oowk gdn.. maar hij sloeg terug dus ik deed maar niks meer xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    oh dat is zo grappig om iemand daarmee te pesten xD Ik zou die sjaal maar laten zitten chicka want die gaat voorlopig niet weg...


    BAM!

    oh dat is zo grappig om iemand daarmee te pesten xD Ik zou die sjaal maar laten zitten chicka want die gaat voorlopig niet weg...


    hm ja zoiets dacht ik al helaas...


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)

    hm ja zoiets dacht ik al helaas...

    miss kun je hem met wat foundation en bronzer wat minder zichbaar maken...


    BAM!

    (...)
    miss kun je hem met wat foundation en bronzer wat minder zichbaar maken...


    dan mag ik er een dikke laag opsmeren xD want hij is egt donker.. xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    sterkte...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Da's kut. Gelukkig heb ik nooit echt een relatie gehad. (:


    When I thought he was mine she caught him by the mouth.

    Ik ben zovaak met een zuigzoen naar school geweest. En een van bijna 7 cm omtrek ooit. En of ze er wat van zeiden? Zekers wel. Maar ik had er gewoon schijt aan xD.

    En als je vriendje je uitlacht vind ik dat echt lullig van hem.

    Maarja anders moet je gewoon een veel grotere bij hem maken ;). Dus als hij je uitlacht moet je zeggen: Moet ik er een bij jou maken ofzo? Zegt hij ja? Doen. Zegt hij nee? Ook doen maar dan tegen zijn zin xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ach wat maakt het nou uit..Zuigzoenen zijn leuk :P en laten alleen zien da jullie van elkaar houden en plezier hebben gemaakt :P het kan btw veel erger hoor..ik laat tandafdrukken achter op mijn vriendin (duivel)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ach wat maakt het nou uit..Zuigzoenen zijn leuk :P en laten alleen zien da jullie van elkaar houden en plezier hebben gemaakt :P het kan btw veel erger hoor..ik laat tandafdrukken achter op mijn vriendin (duivel)

    dat arme kind. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    dat arme kind. x'D


    Valt wel mee hoor (A) zij vindt het wel lkkr..en doet het gerust ook bij mij...(net als iedere meisje waar ik op val eigenlijk O.o)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    (...)

    Valt wel mee hoor (A) zij vindt het wel lkkr..en doet het gerust ook bij mij...(net als iedere meisje waar ik op val eigenlijk O.o)

    damn. leuk. nog nooit doorgebeten ofzeu? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik niet (A) die meiden waar ik voor gevallen ben wel :S heb ook 2 littekens...1 op me been (gelukkig me been..iets hoger en...:X) en 1 op me pols..


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.