• Ohh ik heb hem vandaag in 3D in de bios gezien met mijn jongere broertje (Cleveland) en ik voelde me weer helemaal 7 jaar oud :'3 Wat heerlijk om die film terug te zien na al die jaren en te merken dat je nog alles mee kan zingen! Ook zaten er heel veel andere jongeren in de zaal die dus blijkbaar ook even een jeugdsentimentje opzochten :'D

En Scar is such a badass! _O_ :'3

Dus hebben jullie the Lion King in de bioscoop gezien of willen jullie 'em nog zien? Als 90's kid moet je em eigenlijk wel gaan zien hoor.. =O

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 21:24 ]

ars moriendi

Winterfell schreef:
    (...)
    Dan zou 't, zeg maar, een topic in een topic zijn :Y)

Coool :'D

It's going to be difficult, but not impossible.

Ieeh :)
    Nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd :o
    Nu je het zegt - ik zal waarschijnlijk nog eens op de pc bekijken

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Ik heb hem vandaag gezien (:
    Ik vond het alleen wel waanzinnig kut dat ze 'Het Nieuws van de Dag' eruit hebben gehaald -.-'

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    Ik heb hem vandaag gezien (:
    Ik vond het alleen wel waanzinnig kut dat ze 'Het Nieuws van de Dag' eruit hebben gehaald -.-'

Nee joh, die zat er in het origineel helemaal niet in! Die hebben ze er bij de dvd-release bijgedaan en persoonlijk vond ik dat echt zo'n stomme scene.. helemaal niet in de sfeer van de Lion King.

ars moriendi

Kuyt schreef:
    (...)
    Nee joh, die zat er in het origineel helemaal niet in! Die hebben ze er bij de dvd-release bijgedaan en persoonlijk vond ik dat echt zo'n stomme scene.. helemaal niet in de sfeer van de Lion King.

... wat erg, ik kan het me niet meer herinneren o.O (ik was toen een jaar of drie, explains a lot) Maar ik vond het wel altijd een leuk liedje :'D

[ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 22:22 ]

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Ik wil er zo graag heen ): Maar iedereen vind 't kinderachtig :')

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

^
    Wat o.o
    Zulke mensjes heb ik ook.
    'Maar Lion King is voor kleine kinderen en peuters en zo.'
    Ik snap echt niet dat mensen zo over Disney classics denken D:

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Reassurance schreef:
    Ik wil er zo graag heen ): Maar iedereen vind 't kinderachtig :')

pff echt? =O Bij ons wil iedereen erheen joh :'D En in de bioscoop zaten hartstikke veel jongeren. Echt nice xD

ars moriendi