• Inschrijving gesloten.

    Desperate Resentment
    More than just 'hate'.
    Thank you for making me miserable.


    The oldest ghost in the city was awakened, by the deafening laughter on a place where no one would go anymore. An unexpected booking... A disturbed tranquility... Vengeance.

    Als een groep scholieren twee weken van school mogen overnachten in een très cique hotel, lijkt alles perfect. Maar dromen zijn bedrog. Niet alleen hun relaties en banden breken langzaamaan af, ook zijzelf, zullen niet heel terug keren.
    Door een verstoorde rust, zal iets boven hen zweven. Iets wat hongerd naar wraak en niet zal stoppen totdat zij zichzelf en elkaar volledig zullen verwoesten.


    Cast: Vanity, Geesje, Colibre, Sandra, Lizz, Annabeth, Marleen, Lieke, Ellen, Manon, Jip, Sevda.
          Special thanks to Vanity, for translate the English part of the discription<3

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:27 ]


    Let it come and let it be

    Voor- én achternaam: Sandra (EDIT: verwijdert)
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Colibre (Colibre), Anneleen (A7x) en Selena (PARTYP0IS0N)
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Eh iets over mijn gewicht.
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Mijn lengte. Ik ben like zeer klein. 1.55 ongeveer. Dus dat mag best wel worden genoemd.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 13:19 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    als aanmeldingen sluiten, laat je dan weten, een lijstje of zo, van de mensen die je in je verhaal verwerkt?

    Ofcourse I will :3
          Maar dat lijstje verzekerd niets, want na een paar hoofdstukken komen enkele karakters nog opduiken en verdwijnen een paar :3


    Let it come and let it be

    *smeekt heel lief of je er nog een hoofdstukje opzet, nu* Dan krijg je een virtueel koekje van me :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Countenance schreef:
    (...)
    Ofcourse I will :3
          Maar dat lijstje verzekerd niets, want na een paar hoofdstukken komen enkele karakters nog opduiken en verdwijnen een paar :3


    Okay *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wiarda schreef:
    *smeekt heel lief of je er nog een hoofdstukje opzet, nu* Dan krijg je een virtueel koekje van me :3

    Omdat ik zo''n zin in een koekje heb, dan maar...
    Chapter 3


    Let it come and let it be

    JAAAA!
    Als een bedankje geef ik je hier een zingende Alan Rickman en hier je koekjes:


    ELMO. KOEKIEMONSTER. JAAAAAH! :'D *is hyper en krijgt dat AlanRickman liedje niet uit haar hoofd* en nu ga ik lezen :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    -Eat cookies-
          They are delecious :9~


    Let it come and let it be

    Wiarda schreef:
    JAAAA!
    Als een bedankje geef ik je hier een zingende Alan Rickman en hier je koekjes:


    ELMO. KOEKIEMONSTER. JAAAAAH! :'D *is hyper en krijgt dat AlanRickman liedje niet uit haar hoofd* en nu ga ik lezen :Y)


    Ik lag echt dubbel! Vooral dat begin. :9~
    Long live singing Alan Rickman! :9~
    Duet Johnny Depp en Alan Rickman

    Eet ook koekjes.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ik lag echt dubbel! Vooral dat begin. :9~
    Long live singing Alan Rickman! :9~
    Duet Johnny Depp en Alan Rickman

    Eet ook koekjes.

    LIEFDE. Johnny Depp&Alan Rickman duet is seriously het toppunt van sexyness.
    En Johnny gromt echt heel sexy wanneer hij zingt :9~ *okay I just love them :'D*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ik lag echt dubbel! Vooral dat begin. :9~
    Long live singing Alan Rickman! :9~
    Duet Johnny Depp en Alan Rickman

    Eet ook koekjes.

    Get your dirty hands of MY fucking cookies!


    Let it come and let it be

    Nog een half uur!


    Let it come and let it be

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ik lag echt dubbel! Vooral dat begin. :9~
    Long live singing Alan Rickman! :9~
    Duet Johnny Depp en Alan Rickman

    Eet ook koekjes.

    *is nieuwsgierig en kijkt onschuldig verder naar andere video's* *ziet alle deaths in Sweeney Todd* OH MY GOD HE KILLED ALAN RICKMAN. D:*trauma*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Damn, net te laat -cries


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoofdstuk 4
          Als basis heb ik even mensen gebruikt die ik al enigzinds ken, dan kan ik die beter omschrijven en creeër ik alvast een beeld.
          De cast tot nu toe is:
    Vanity
    Geesje
    Colibre
    Marleen
    Lieke

    Ik denk at er nog zo'n 4 tot 7 bij komen :3


    Let it come and let it be

    Yay! 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)