• Inschrijving gesloten.

    Desperate Resentment
    More than just 'hate'.
    Thank you for making me miserable.


    The oldest ghost in the city was awakened, by the deafening laughter on a place where no one would go anymore. An unexpected booking... A disturbed tranquility... Vengeance.

    Als een groep scholieren twee weken van school mogen overnachten in een très cique hotel, lijkt alles perfect. Maar dromen zijn bedrog. Niet alleen hun relaties en banden breken langzaamaan af, ook zijzelf, zullen niet heel terug keren.
    Door een verstoorde rust, zal iets boven hen zweven. Iets wat hongerd naar wraak en niet zal stoppen totdat zij zichzelf en elkaar volledig zullen verwoesten.


    Cast: Vanity, Geesje, Colibre, Sandra, Lizz, Annabeth, Marleen, Lieke, Ellen, Manon, Jip, Sevda.
          Special thanks to Vanity, for translate the English part of the discription<3

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:27 ]


    Let it come and let it be

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Oh nee, en wij spelen daar in mee?!? O jee. Lol.

    You're gonna hate each other.... (cat)

    Meh, ik ben nog niet zeker van alles, zit hier en daar nog wat te kloten met het idee :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    You're gonna hate each other.... (cat)

    Meh, ik ben nog niet zeker van alles, zit hier en daar nog wat te kloten met het idee :'D


    Whut?!? *Disturbed face*
    Dus ik ga mijn vrienden hier op Q haten. Ö


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Whut?!? *Disturbed face*
    Dus ik ga mijn vrienden hier op Q haten. Ö

    Het is een Psygologische Marteling voor mijn personen in de story. As soon as it comes online you will understand every single thing:3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Het is een Psygologische Marteling voor mijn personen in de story. As soon as it comes online you will understand every single thing:3


    .. Stoer..
    Warn me (wbw) Esspecially if you put me and Annabeth in it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    .. Stoer..
    Warn me (wbw) Esspecially if you put me and Annabeth in it.


    And me if I get to torture them! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Voor- én achternaam : Christopher van Es
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Basecca :'D
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Je mag alles over me schrijven!
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Eh, een oversekst persoon, gezellig iemand.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Je gaat ons toch wel allemaal waarschuwen als je begint? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "[ moderator is bedankt door Countenance ]" lol x']


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ofcourse I will<3
          Ik weet niet zeker of ik iedereen er in verwerkt krijg, om mensen goed te kunnen beschrijven moet je de groep rustig houden, heb ik geleerd:3


    Let it come and let it be

    Desperate Resentment


    Let it come and let it be

    VERDER (cat)

    Mihihihi, yeahhh. Hoevaak zal je er een stukje opzetten? *is supernieuwsgierig naar het verhaal*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    *Neemt abo* (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zo vaak als ik kan/inspiratie heb :3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Zo vaak als ik kan/inspiratie heb :3


    NU :9~