• Inschrijving gesloten.

Desperate Resentment
    More than just 'hate'.
    Thank you for making me miserable.

The oldest ghost in the city was awakened, by the deafening laughter on a place where no one would go anymore. An unexpected booking... A disturbed tranquility... Vengeance.

Als een groep scholieren twee weken van school mogen overnachten in een très cique hotel, lijkt alles perfect. Maar dromen zijn bedrog. Niet alleen hun relaties en banden breken langzaamaan af, ook zijzelf, zullen niet heel terug keren.
    Door een verstoorde rust, zal iets boven hen zweven. Iets wat hongerd naar wraak en niet zal stoppen totdat zij zichzelf en elkaar volledig zullen verwoesten.

Cast: Vanity, Geesje, Colibre, Sandra, Lizz, Annabeth, Marleen, Lieke, Ellen, Manon, Jip, Sevda.
          Special thanks to Vanity, for translate the English part of the discription<3

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:27 ]

Let it come and let it be

Countenance schreef:
    Zo vaak als ik kan/inspiratie heb :3

... like now? ^.^

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Moet je mijn naam niet hebben? O.o
    Neem maar Manon als voornaam en Sharp als achternaam.
    Mijn voornaam is btw echt Manon.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

kan je je nog inschrijven? :'DDD

naja, geef de info gewoon :3

Naam en achternaam: Christa Baas (niet m'n echte achternaam, ghehe :'DDD, zag laatst een lijst en toen had iemand die achternaam 8])
    Met wie je graag optrekt: Emma (Krull), Ellen (Pusheen), Sander (Sorenos), Jalissa (Fantasia) en nog wat mensen denk ik 8D
    Waar je niet over mag schrijven: alles mag wel
    Wat ik terug wil zien: uuuh.. ik hou van boeken?

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Jullie kunnen je nog inschrijven tot en met morgenavond:3

Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Geesje.
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Sarita (Schneider), Ellen (Onze alom bekende Vanity :'D), Jac (Genius) en nog wel meer.
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Zolang ik maar niet té veel problemen heb :'D
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Mijn obsessie voor roken. Ja, ik zou doodgaan als ik in je verhaal niet rook. (krul)

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Voiceless schreef:
    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Geesje.
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Sarita (Schneider), Ellen (Onze alom bekende Vanity :'D), Jac (Genius) en nog wel meer.
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Zolang ik maar niet té veel problemen heb :'D
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Mijn obsessie voor roken. Ja, ik zou doodgaan als ik in je verhaal niet rook. (krul)

Ik zat al te hopen op jouw aanmelding :9~

Countenance schreef:
    (...)
    Ik zat al te hopen op jouw aanmelding :9~

Woooow hoezo? WAT HEB IK GEDAAN? ;____;

Trouwens lieverd, ik wil wel een relatie met Ellen hoor :$

Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Nore de
    Kort.
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Kimberlee [DarkReunion], Maartje [Sinasappel], Jeffrey [TheCosplayer], andere Maartje [PurpleLife].
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Dat maakt me eigenlijk helemaal niets uit, schrijf maar wat je wilt :W.
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Ik ben vreselijk onhandig, het is niet normaal hoeveel falende acties ik onderneem door mijn onhandigheid, of doordat ik gewoonweg weiger fatsoenlijk na te denken.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Voiceless schreef:
    Trouwens lieverd, ik wil wel een relatie met Ellen hoor :$

Hahaha, jij wil wel veel :Y) (a')

Voiceless schreef:
    (...)

Woooow hoezo? WAT HEB IK GEDAAN? ;____;

Being you :9~

Countenance schreef:
    (...)
    Being you :9~

Ooooh, dan is het goed. Wil je wel even snel schrijven? :9~

Hoofdstukje 2<3

Laatste dag om aan te melden!

Countenance schreef:
    Laatste dag om aan te melden!

als aanmeldingen sluiten, laat je dan weten, een lijstje of zo, van de mensen die je in je verhaal verwerkt?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.