• Inschrijving gesloten.

    Desperate Resentment
    More than just 'hate'.
    Thank you for making me miserable.


    The oldest ghost in the city was awakened, by the deafening laughter on a place where no one would go anymore. An unexpected booking... A disturbed tranquility... Vengeance.

    Als een groep scholieren twee weken van school mogen overnachten in een très cique hotel, lijkt alles perfect. Maar dromen zijn bedrog. Niet alleen hun relaties en banden breken langzaamaan af, ook zijzelf, zullen niet heel terug keren.
    Door een verstoorde rust, zal iets boven hen zweven. Iets wat hongerd naar wraak en niet zal stoppen totdat zij zichzelf en elkaar volledig zullen verwoesten.


    Cast: Vanity, Geesje, Colibre, Sandra, Lizz, Annabeth, Marleen, Lieke, Ellen, Manon, Jip, Sevda.
          Special thanks to Vanity, for translate the English part of the discription<3

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:27 ]


    Let it come and let it be

    Oh, sorry volgens mij meot dit bij rollen verdelen, kan iemand dit aanpassen? ;$


    Let it come and let it be

    Voor- én achternaam : Colibre Popovic. (de kutgothic met de hoed op)
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Nancy (PrincessLuna) Sandra (Synyster) Sem (Joker)
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: M'n gewicht plz hahaha. 8D
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Mijn vage humor? XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 15:54 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik wel.

    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Mijn voornaam mag je hebben, maar mijn achternaam geef ik liever niet. Maar als je die echt graag wilt hebben, geef ik je die wel. Pb/Gb me daar maar even over anders, anders geef ik je wel een andere achternaam.
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Marie. RememberYou, Sanne McProbie en Yolanda McMummie.
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Ik heb geen idee. Daar zal ik nog over nadenken.Dat ik klein ben. (cat)
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Mijn trots, en dat ik met mezelf in de knoop zit, dat mag je wel gebruiken. En dat ik een beetje mensenschuw ben.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 20:36 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Voor- én achternaam: Lieke Ponsioen
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Sanne (Bro), Lianne (NiallsFood), Sanne (iHoran), Marrit (Cheeky), Lotte (Blameniall), Chelsea (Chiam), Chanou (CHARRY), Fabienne (NiallsNandos),Robin (Houis), Esther (Narry), Lisa (District), Kato (Fifteen), Elena (Carefully), Joella (xJoellaMalik), Marleen (Northman)
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Alles mag (:
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: -

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 18:43 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Vanity
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Jou ^^ + héel veel mensen, om die allemaal op te noemen..
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Je mag alles schrijven.
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Nope, je kent me redelijk, denk ik. & I'd love to read it ^^

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 20:35 ]

    Voor- én achternaam: Kim Garthoff (you can find me on google for pictures, of kijk op de site van manege Pretfort)
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Marjolein (Samphire), Charona (Blueprint), Echica (ThisIsReal), Nathalie (XxshinexX), Gabriëla (LouisxNiall) en Beyza (beyzos90)
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Zou het niet weten, ik ben qua dat vrij open.
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Mijn behulpzaamheid, ik help iedereen als ik iets van zo'n probleem afweet. (:

    Als je nog vragen over me hebt, just tell me


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Lina Van Dongen
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: CrispsPink (Kristen) Doncaster (Lieke) LJPayne (Neela)
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Schrijf maar over wat jij wilt.
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Mijn vrolijkheid


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Doncaster schreef:
    Voor- én achternaam: Lieke Ponsioen
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Sanne (Bro), Lianne (NiallsFood), Sanne (iHoran), Marrit (Cheeky), Lotte (Blameniall), Chelsea (Chiam), Chanou (CHARRY), Fabienne (NiallsNandos),Robin (Houis), Esther (Narry), Lisa (District), Kato (Fifteen), Elena (Carefully), Joella (xJoellaMalik)
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Alles mag (:
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: -


    Offtopic. Ah je gaat graag met me om. Ik ook met jou. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:22 ]

    Some more people? -wbw-


    Let it come and let it be

    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Jip. Mijn achternaam is aardig uniek en zet ik liever niet op internet - je mag vanalles verzinnen.
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Nina (Mylintis), DD (zo noem ik haar altijd) (Saepe), Jip (Parsel), Eveline (Defensive), Joëlle (Ginnyweasley) en Inge (Square).
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Van mij mag je vanalles maken, zelfs een enorm arrogante bitch vind ik nog wel grappig. Het enige punt wat ik wel heel graag zou zien, is dat ik niet alleen ben, of links gelaten word. Dat ligt gevoelig.
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Maak haar lang!Nope, ik bedoel niet mijn haar. Sterker nog, ik heb heel kort haar :'D Ik ben zelf aardig groot (1.80, op mijn twaalfde) en het is altijd al een beetje 'mijn kenmerk' geweest. En een tikkeltje gestoord mag ook wel (:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 8:20 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Loïs. Je mag mijn 2de naam[Georgia] weten maar mijn achternaam blijft geheim op het internet
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: AppleCideren Kristy aka Riverdance maar die zit niet meer op Q dus i ben een beetje lonly C;
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Ik word niet graag ontschreven als een Bitch [ligt gevoelig]of als iemand die heel allen is..
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Een vrolijk slim iemand :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sounds good! (Y)

    Voor- én achternaam (en anders schuilnaam, maar liever echte naam): Yolanda. Mijn achternaam geef ik liever niet dus doe maar: McFleverly (vind ik leuk klinken :])
    Met wie trek je (van Quizlet) graag op: Roos (Mendacium), Annemiek (Litwick) en Manon (PrincesSnape)
    Dingen die ik niet over je mag schrijven: Uuh, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit.;)
    Eventueel iets wat je graag terug zou zien in je karakter: Mijn domme humor, die ook deels verwerkt zit in sommige (expresse (espresso))typefouten van me. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I'll start this evening!
    SO HURRY UP WITH WRITING IN


    Let it come and let it be