• Hey,

    Ik heb er altijd last van dat ik vol nieuwe moed aan een verhaal begin wat ik echt een leuk idee vind, dan op pagina 20 ben en er geen zin meer in heb of ik vind hem niet goed geschreven, waarna ik hem verwijder. Ik vind dit heel irritant, want bij fanfictions lukt het me wel om een heel verhaal te maken maar bij zelfverzonnen verhalen niet. Weet iemand wat ik er tegen kan doen, hebben jullie hetzelfde?

    xx Rosa.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Je verhaallijn al opschrijven voor je begint met 'm uit te werken :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had hetzelfde, maar toen kwam ik op quizlet en mijn vriendin motiveerde me.
    Je moet gewoon iemand of iets die je motiveert om verder te schrijven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    C18 schreef:
    Je verhaallijn al opschrijven voor je begint met 'm uit te werken :]

    Dat heb ik ook al gedaan en opzich helpt het wel, maar nu ben ik weer op de helft en vind ik hem weer stom... -jaja, ik zeik x)-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    heb ik ook..

    Hale schreef:
    heb ik ook..

    Uhuh, het is echt irritant =o

    -heeft iemand nog tips of iets?-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hmm, heb ik ook. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heb ik ook altijd, maar ik ben gewoon lui :'DD. Bovendien begin ik zodra ik inspiratie heb en werk niet eerst de verhaallijn uit, waardoor vastlopen bijna gegarandeerd is.


    i put the fun in funeral

    Ik heb er niet zo'n last van, dus ik kan je helaas niet helpen.
    Succes in ieder geval!


    I can't even think straight.

    Veel oefenen? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als je even geen inspiratie meer hebt voor een verhaal zet je het gewoon in een word document en laat hem een tijdje staan, focus je even op iets anders en ga daarna verbeteren. Als je verbetert krijg je vaak inspiratie voor hoe het weer verder moet (:
    Probeer je ook in te leven in de situaties van je personen/in de situatie van die persoon. Is je verhaal saai verzin je wat drama, denk na over wat er nog kan gebeuren, zet muziek op die bij je personage kan passen over de spanning. Als je niets weet bij het hoofdpersonage, zoek dan iets wat er met een vriendin van het personage kan gebeuren, ziek worden, het moeilijk hebben. Zo vind je vaak nog iets om over te schrijven. Na een tijdje zit je echt in je verhaal en komt de inspiratie vanzelf (:
    Hopelijk ben je hier iets mee (:


    comfort in c h a o s

    Ik had dat eerst ook altijd, maar er zijn nu heel veel mensen hier op Q. die mij motiveren om verder te schrijven, en zoals Aquila zegt helpt dat heel erg.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb dat eigenlijk nooit gehad. Ik kan je niet helpen. Sorry.


    Tears are words the heart can't say.

    Dat had ik eerst ook, totdat ik de lat wat minder hoog legde. Ik was eerst heel erg 'diep' aan het schrijven, met veel details en heel ingewikkelde dingen. Toen liep ik algauw vast. Nu heb ik het gewoon wat oppervlakkiger gedaan, en heb ik van de zomer in één ruk een verhaal afgeschreven.
    En dingen van het echte leven eringooien natuurlijk, dat kan je meestal het best beschrijven.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Austen schreef:
    Als je even geen inspiratie meer hebt voor een verhaal zet je het gewoon in een word document en laat hem een tijdje staan, focus je even op iets anders en ga daarna verbeteren. Als je verbetert krijg je vaak inspiratie voor hoe het weer verder moet (:
    Probeer je ook in te leven in de situaties van je personen/in de situatie van die persoon. Is je verhaal saai verzin je wat drama, denk na over wat er nog kan gebeuren, zet muziek op die bij je personage kan passen over de spanning. Als je niets weet bij het hoofdpersonage, zoek dan iets wat er met een vriendin van het personage kan gebeuren, ziek worden, het moeilijk hebben. Zo vind je vaak nog iets om over te schrijven. Na een tijdje zit je echt in je verhaal en komt de inspiratie vanzelf (:
    Hopelijk ben je hier iets mee (:

    Dat kan ik wel proberen ja, thanks!

    @Wiarda: Dat gaat moeilijk haha, mijn story gaat over elfjes x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja, ik heb hetzelfde dus ik kan je niet helpen. Maar ik heb dus dezelfde frustratie als jij.


    OTP: won't stop 'till we surrender...