• Haaaj there :3
    Sorenos en ik gaan een meeting organiseren (: En wel in Eindhoven –yeej- Dit gaan we doen op woensdag 26 oktober. En jaa we weten dat dat op een doordeweekse dag is. Maar bij ons in t Zuiden is t dan herfstvakantie, dus vandaar :Y)

    Nougoed, we verzamelen tussen 12 en 1 op t centraal station in Eindhoven, spoor 5. Een eindtijd is er niet, gewoon totdat je geen zin meer hebt ;p Verder gaan we gewoon lol maken en gezellig doen enzeuw :3 En Sorenos neemt een bordje met Q mee ;p


    Dus even voor de goede duidelijkheid:
    Wanneer: Woensdag 26 oktober
    Waar: Centraal station Eindhoven, spoor 5
    Hoelaat: Tussen 12 en 1 verzamelen, eindtijd is er niet
    Wat gaan we doen: Lol maken ^^
    Wie komen er:
    Sorenos
    BlueWolf -met een vriendin (die helaas niet op Q zit ;p)-
    Countenance
    SUCK
    Assassin

    En wie misschien:
    Blameniall
    PrincesSnape -héél misschien-
    Schneider
    TheCosplayer

    Extra mededeling: Dit wordt geen echt Q-meeting. Sander en ik hebben de meeting namelijk ook op hyves gezet (MeetingScene), dus er zullen niet alleen Quizzers komen. Dus dat jullie dat even weten ;p

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:09 ]


    Inspiration can hit you any time

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik ga zoeken naar een Blond meisje wat langer dan mij is :'D
    Als jij een vuurtoren zoekt kun je mij ook zo vinden :"D
    Ongelukje met harenverven...


    Ooh, maar ik vind die kleur awesome. :'D
    Ik kan trouwens wat langer blijven zag ik net, vanaf Amsterdam is het maar 1:20 met de trein! Dus dan hoef ik pas rond 4 uur weg. :'D


    Your make-up is terrible

    Countenance schreef:
    (...)
    Cesar-Therapie. Voor de meeste mensen is het best relaxt, simpele oefeningen doen, zegmaar krachttraining. Voor mensen mt scoliose (knik in de rug), bij mij is het helaas keihard afbeulen. Mijn hulpkracht is echt zo'n bitch, maar wel grappig :'D


    Okee -wtfface-
    Ik heb 2 jaar lang fysiotherapie gehad voor mijn rug, en het hielp geen fuck want het werd toen alleen maar ergens want morgen ga ik even voordoen hoe ze deden; een NINJADANS OP MIJN RUG.

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik ga zoeken naar een Blond meisje wat langer dan mij is :'D
    Als jij een vuurtoren zoekt kun je mij ook zo vinden :"D
    Ongelukje met harenverven...


    ^same, het word al minder bij mij :'D Hoelaat zijn jullie er? Want ik kom óf om 10 voor, of om 10 voor half aan :'D

    SUCK schreef:
    (...)

    ^same, het word al minder bij mij :'D Hoelaat zijn jullie er? Want ik kom óf om 10 voor, of om 10 voor half aan :'D


    Ik ben er al voor 12 uur zag ik net.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben er al voor 12 uur zag ik net.


    Gezellig :'D

    SUCK schreef:
    (...)

    Gezellig :'D


    Ja, ik ga loner spelen op spoor 5 tot iedereen er is. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, ik ga loner spelen op spoor 5 tot iedereen er is. :'D


    Aww, hoe laat ben jij er dan? Ik denk trouwens eerder dat ik er om kwart voor al ben D: Want de bus doet er 20 minuten over, en hij gaat om 5 voor half :'D

    SUCK schreef:
    (...)

    Aww, hoe laat ben jij er dan? Ik denk trouwens eerder dat ik er om kwart voor al ben D: Want de bus doet er 20 minuten over, en hij gaat om 5 voor half :'D


    Wel wat eerder, ik word om 8 uur het huis uit geschopt, dan ben ik om half 9 in Amsterdam. Dan kan ik al rond 10 uur/half 11 in Eindhoven zijn haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wel wat eerder, ik word om 8 uur het huis uit geschopt, dan ben ik om half 9 in Amsterdam. Dan kan ik al rond 10 uur/half 11 in Eindhoven zijn haha.


    Oh. Anders PB je mij je nummer even, dan kun je misschien smssen wanneer je in de trein zit, dan kom ik er ook aan :'D

    Assassin schreef:
    (...)

    Wel wat eerder, ik word om 8 uur het huis uit geschopt, dan ben ik om half 9 in Amsterdam. Dan kan ik al rond 10 uur/half 11 in Eindhoven zijn haha.

    Ach, ik word toch hardstikke vroeg wakker, waarschijnlijk sta ik om half 11 al naast je :'D
    How dare they, you can live with me? My mom already wanted a second child, so you're very welcome:3


    Let it come and let it be

    SUCK schreef:
    (...)

    Okee -wtfface-
    Ik heb 2 jaar lang fysiotherapie gehad voor mijn rug, en het hielp geen fuck want het werd toen alleen maar ergens want morgen ga ik even voordoen hoe ze deden; een NINJADANS OP MIJN RUG.

    Ja nou, ik word niet gemasseerd (cat)
          Ik moet een half uur daar oefeningen oppakken en vervolgens moet ik een half uur ot een uur thuis per dag aan work-out doen. En god ik ben daar te lui vooooooor! :'D


    Let it come and let it be

    SUCK schreef:
    (...)

    Oh. Anders PB je mij je nummer even, dan kun je misschien smssen wanneer je in de trein zit, dan kom ik er ook aan :'D


    Mijn vervelende telefoon smst niet, ik kan hem wel even laten overgaan. Ik PB wel.

    @Sev
    Vroege kip!
    Haha nee ik hoef niet weg hier hoor. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn vervelende telefoon smst niet, ik kan hem wel even laten overgaan. Ik PB wel.

    @Sev
    Vroege kip!
    Haha nee ik hoef niet weg hier hoor. :'D


    Oh okee :'D Dan laat je hem overgaan, en dan ga ik niet opnemen, pak ik de fiets, ga 20 minuutjes fietsen naar het dichtstbijzijnde busstation, en neem dan de bus!

    Jammer, anders kon ik ook eens zeggen: 'Ik ben niet langer enigskind' :'D
    -Oh, that sounds evil :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ja nou, ik word niet gemasseerd (cat)
          Ik moet een half uur daar oefeningen oppakken en vervolgens moet ik een half uur ot een uur thuis per dag aan work-out doen. En god ik ben daar te lui vooooooor! :'D


    Ik moest eerst ook oefeningen doen, ik deed dat tegelijk met leren: NIET DUS. (kitty)

    Maar nu heb ik mijn privésportmasseur: Mijn vader, hij is sportmasseur/beheerdervaneengrootgebouw/tentenbouwer.