• Haaaj there :3
    Sorenos en ik gaan een meeting organiseren (: En wel in Eindhoven –yeej- Dit gaan we doen op woensdag 26 oktober. En jaa we weten dat dat op een doordeweekse dag is. Maar bij ons in t Zuiden is t dan herfstvakantie, dus vandaar :Y)

    Nougoed, we verzamelen tussen 12 en 1 op t centraal station in Eindhoven, spoor 5. Een eindtijd is er niet, gewoon totdat je geen zin meer hebt ;p Verder gaan we gewoon lol maken en gezellig doen enzeuw :3 En Sorenos neemt een bordje met Q mee ;p


    Dus even voor de goede duidelijkheid:
    Wanneer: Woensdag 26 oktober
    Waar: Centraal station Eindhoven, spoor 5
    Hoelaat: Tussen 12 en 1 verzamelen, eindtijd is er niet
    Wat gaan we doen: Lol maken ^^
    Wie komen er:
    Sorenos
    BlueWolf -met een vriendin (die helaas niet op Q zit ;p)-
    Countenance
    SUCK
    Assassin

    En wie misschien:
    Blameniall
    PrincesSnape -héél misschien-
    Schneider
    TheCosplayer

    Extra mededeling: Dit wordt geen echt Q-meeting. Sander en ik hebben de meeting namelijk ook op hyves gezet (MeetingScene), dus er zullen niet alleen Quizzers komen. Dus dat jullie dat even weten ;p

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:09 ]


    Inspiration can hit you any time

    Misschien kom ik wel, moet nog eventjes kijken :3 Ik moet namelijk wel een tering end reizen. :Y)


    SLOAN.

    Ik heb geen herfstvakantie D: Anders was ik gekomen(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben elke woensdag vrij dus ik kan wel, maar ik ken jullie niet :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik ben elke woensdag vrij dus ik kan wel, maar ik ken jullie niet :'D


    Boeit toch niet! Het gaat erom dat je mensen leert kennen. Niet waar?
    Maar goed. Ik stap dus in Maastricht op de intercity, reis een uurtje, en ben er.
    Maahaar, ik weet niet of ik mag. Dus.
    Dan zou ik moeten vragen. Het antwoord lijkt me nee, omdat ik ook al geen meeting mag organiseren in Maastricht. Ze vertrouwen het niet. (Mijn ouders) Goed, afspreken met een persoon kan ik nog begrijpen, maar ik bedoel, met een hele groep, wat kan er dan nog fout gaan! Behalve dan dat ik vrij verlegen ben, en dan nog.
    Dus schrijf mij maar op, met héél misschien, met de nadruk op héél misschien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga denk ik wel. Ligt aan mijn ouders


    "Ignite, my love. Ignite."

    Genius schreef:
    Ik ben elke woensdag vrij dus ik kan wel, maar ik ken jullie niet :'D


    Wat PrincesSnape al zegt,, dat maakt toch niet uit! Het gaat erom dat je nieuwe mensen leert kennen, en dat t gewoon gezellig is (: Ik bedoel, ik ken Sorenos ook niet persoonlijk, jou ken ik niet, en de rest die gereageert heeft ook niet :'D Maar dat maakt toch niet uit? (:

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Boeit toch niet! Het gaat erom dat je mensen leert kennen. Niet waar?
    Maar goed. Ik stap dus in Maastricht op de intercity, reis een uurtje, en ben er.
    Maahaar, ik weet niet of ik mag. Dus.
    Dan zou ik moeten vragen. Het antwoord lijkt me nee, omdat ik ook al geen meeting mag organiseren in Maastricht. Ze vertrouwen het niet. (Mijn ouders) Goed, afspreken met een persoon kan ik nog begrijpen, maar ik bedoel, met een hele groep, wat kan er dan nog fout gaan! Behalve dan dat ik vrij verlegen ben, en dan nog.
    Dus schrijf mij maar op, met héél misschien, met de nadruk op héél misschien.


    Ahh dat is wel kut zeg, dat je ouders t allemaal niet vertrouwen >.< De mijne hebben dat ook wel een beetje hoor, ik mag alleen ergens heen als ik samen met iemand ben die ik persoonlijk ken. Ik snap t aan de ene kant wel, dat is veiliger enzow, maar soms is t ook echt niet leuk, omdat soms mijn vrienden gewoonweg niet mee willen, en ik daarom dus ergens niet heen kan gaan >.<' Maarja...


    Inspiration can hit you any time

    Genius schreef:
    Ik ben elke woensdag vrij dus ik kan wel, maar ik ken jullie niet :'D


    So what? xD Daar is een meeting toch juist leuk voor? =D Ik ken BlueWolf ook nog niet in real x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Blameniall schreef:
    Misschien kom ik wel, moet nog eventjes kijken :3 Ik moet namelijk wel een tering end reizen. :Y)


    Als je langs den bosch komt, kan je met mij nog een stuk voor 40% korting reizen :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    So what? xD Daar is een meeting toch juist leuk voor? =D Ik ken BlueWolf ook nog niet in real x)

    Ik meet enkel mensen waar ik vaker mee gepraat heb :'D Dat ik weet dat het klikt.


    -

    Mm, dan ben ik op vakantie :3


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik heb dan ook vakantie dus zet mij maar op mss :)

    ik ken er ook niemand maar het nadeel is als je niemand kent en de rest wel elkaar dat die dan meestal in groepjes zijn etc :)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 19:46 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik meet enkel mensen waar ik vaker mee gepraat heb :'D Dat ik weet dat het klikt.


    Ach.. meestal zijn Q mensen toch wel behoorlijk sociaal :P En ik lul gewoon een eind weg. Mocht je mijn gelul irritant vinden... dan... dan sla je me maar xD

    ^^


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Als je langs den bosch komt, kan je met mij nog een stuk voor 40% korting reizen :)

    'Jaq woont in Greuningen, If I was here, I wouldn't come either. Het is wat anders als je dichtbij woond of héel veel contact hebt met die mensen.
          OT: Ik kijk nog even wie komen, dus misschien.


    Let it come and let it be

    Ik kan misschien wel, even kijken hoe ver het is x


    Roses are dry, violets are black, and I can be cruel.. Just like you.

    Evilangelx schreef:
    Ik kan misschien wel, even kijken hoe ver het is x


    Moet ik je dan gewoon op misschien zetten?


    Inspiration can hit you any time