• Haaaj there :3
    Sorenos en ik gaan een meeting organiseren (: En wel in Eindhoven –yeej- Dit gaan we doen op woensdag 26 oktober. En jaa we weten dat dat op een doordeweekse dag is. Maar bij ons in t Zuiden is t dan herfstvakantie, dus vandaar :Y)

    Nougoed, we verzamelen tussen 12 en 1 op t centraal station in Eindhoven, spoor 5. Een eindtijd is er niet, gewoon totdat je geen zin meer hebt ;p Verder gaan we gewoon lol maken en gezellig doen enzeuw :3 En Sorenos neemt een bordje met Q mee ;p


    Dus even voor de goede duidelijkheid:
    Wanneer: Woensdag 26 oktober
    Waar: Centraal station Eindhoven, spoor 5
    Hoelaat: Tussen 12 en 1 verzamelen, eindtijd is er niet
    Wat gaan we doen: Lol maken ^^
    Wie komen er:
    Sorenos
    BlueWolf -met een vriendin (die helaas niet op Q zit ;p)-
    Countenance
    SUCK
    Assassin

    En wie misschien:
    Blameniall
    PrincesSnape -héél misschien-
    Schneider
    TheCosplayer

    Extra mededeling: Dit wordt geen echt Q-meeting. Sander en ik hebben de meeting namelijk ook op hyves gezet (MeetingScene), dus er zullen niet alleen Quizzers komen. Dus dat jullie dat even weten ;p

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:09 ]


    Inspiration can hit you any time

    Countenance schreef:
    (...)
    'Máááám, mag ik even 3 euro, Sophie en ik willen naar Eindhoven!'


    Ik heb ruzie met Sophie ^^ .

    SUCK schreef:
    (...)

    Ik heb ruzie met Sophie ^^ .

    Hoe komt 't, lief? D:


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Hoe komt 't, lief? D:


    Ik ben een beetje haar nieuwe bril van 400 euro kwijtgeraakt :3

    SUCK schreef:
    (...)

    Ik ben een beetje haar nieuwe bril van 400 euro kwijtgeraakt :3

    Hijwastochwelverzekerd?D:


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Hijwastochwelverzekerd?D:


    Ik weet niet D: Maar mijn bril was in totaal fucking 35 euro, ik vond t wel best dom dat ze een bril van 400 euro had D:

    SUCK schreef:
    (...)

    Ik weet niet D: Maar mijn bril was in totaal fucking 35 euro, ik vond t wel best dom dat ze een bril van 400 euro had D:

    Lijkt mij van wel, als je een bril van 400 euro koopt, kun je 'm beter verzekeren voor een tientje? :'D
    -Mijne is 335 euro, maar ik zit er wel 2 á 3 jaar mee op mijn neus (cat)-


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Lijkt mij van wel, als je een bril van 400 euro koopt, kun je 'm beter verzekeren voor een tientje? :'D
    -Mijne is 335 euro, maar ik zit er wel 2 á 3 jaar mee op mijn neus (cat)-


    Ik ook, maar dat ding is altijd kwijt, op de grond, op mijn kamer, tussen mijn dekens, in de prullenbak. Daarom mag ik geen dure meer D:

    SUCK schreef:
    (...)

    Ik ook, maar dat ding is altijd kwijt, op de grond, op mijn kamer, tussen mijn dekens, in de prullenbak. Daarom mag ik geen dure meer D:

    Verzekeren bij Pearl, kost 27,50 en als je de verzekering na 1 of 2 jaar niet hebt gebruikt krijg je een waardebon van 25 euro, dus in feite kost het maar 2,50 :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Verzekeren bij Pearl, kost 27,50 en als je de verzekering na 1 of 2 jaar niet hebt gebruikt krijg je een waardebon van 25 euro, dus in feite kost het maar 2,50 :"D


    Haha we gaan beetje offtopic maarja :'D
    Ik heb trouwens 3 euro gevonden :'D

    SUCK schreef:
    (...)

    Haha we gaan beetje offtopic maarja :'D
    Ik heb trouwens 3 euro gevonden :'D

    Nu heb ik opeens zin om ook mijn kamer op te gaan ruimen (cat)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Nu heb ik opeens zin om ook mijn kamer op te gaan ruimen (cat)


    -out-
    Mijn moeder vond het wel fijn, ik heb het hele huis schoongemaakt en ik heb in totaal 1 euro en 94 cent gevonden :'D allemaal kleingeld, papa raakt alles kwijt want in zijn portemonnee zit een gat ^^.

    Komen er nog meer mensen.. ?

    SUCK schreef:
    (...)

    -out-
    Mijn moeder vond het wel fijn, ik heb het hele huis schoongemaakt en ik heb in totaal 1 euro en 94 cent gevonden :'D allemaal kleingeld, papa raakt alles kwijt want in zijn portemonnee zit een gat ^^.

    hahhaa xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)
    hahhaa xD


    Stiekem vind ik het gewoon heel handig ^^

    Dus, komen er eigenlijk nog meer mensen, of staan we dadelijk daar met zijn 4en?