• Haaaj there :3
    Sorenos en ik gaan een meeting organiseren (: En wel in Eindhoven –yeej- Dit gaan we doen op woensdag 26 oktober. En jaa we weten dat dat op een doordeweekse dag is. Maar bij ons in t Zuiden is t dan herfstvakantie, dus vandaar :Y)

    Nougoed, we verzamelen tussen 12 en 1 op t centraal station in Eindhoven, spoor 5. Een eindtijd is er niet, gewoon totdat je geen zin meer hebt ;p Verder gaan we gewoon lol maken en gezellig doen enzeuw :3 En Sorenos neemt een bordje met Q mee ;p


    Dus even voor de goede duidelijkheid:
    Wanneer: Woensdag 26 oktober
    Waar: Centraal station Eindhoven, spoor 5
    Hoelaat: Tussen 12 en 1 verzamelen, eindtijd is er niet
    Wat gaan we doen: Lol maken ^^
    Wie komen er:
    Sorenos
    BlueWolf -met een vriendin (die helaas niet op Q zit ;p)-
    Countenance
    SUCK
    Assassin

    En wie misschien:
    Blameniall
    PrincesSnape -héél misschien-
    Schneider
    TheCosplayer

    Extra mededeling: Dit wordt geen echt Q-meeting. Sander en ik hebben de meeting namelijk ook op hyves gezet (MeetingScene), dus er zullen niet alleen Quizzers komen. Dus dat jullie dat even weten ;p

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:09 ]


    Inspiration can hit you any time

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik wou eerste instantie met de trein gaan, maar die 8 euro bleek 13 te zijn, toen ik het zag was jij offline (cat)


    Naar den Bosch is aar 8 euro :3

    Schneider schreef:
    (...)

    Is goed, maar dan moet ik wel optijd in Tilburg ofzo zijn en dat wordt maybe een probleem want ik moet nog naar de ortho.

    Ik moet om 9.11 hier vertrekken D:


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik moet om 9.11 hier vertrekken D:


    Ik moet om 10 voor half 11 vertrekken :3

    Jongens, dat schattige meisje wat ik normaal ben zal ik moeten niet zijn, ik tril de hele dag al van de kou, bínnen, dus morgen zal ik ietwat warm (en dus automatisch wat lomper) gekleed zijn. Hate it D:


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Jongens, dat schattige meisje wat ik normaal ben zal ik moeten niet zijn, ik tril de hele dag al van de kou, bínnen, dus morgen zal ik ietwat warm (en dus automatisch wat lomper) gekleed zijn. Hate it D:


    ^same. Ik vries al daaaagen dood van de kou, en heb al dagen mijn knaloranje D&G trui aan die zóó warm is, maar zóó lelijk D:

    SUCK schreef:
    (...)

    ^same. Ik vries al daaaagen dood van de kou, en heb al dagen mijn knaloranje D&G trui aan die zóó warm is, maar zóó lelijk D:

    Ja, euh... Ik ben een tikkeltje ijdeler. Ik heb een héérlijke warme trui, is eigenlijk best lelijk, ik vertik het om die aan te doen. Ik heb een superwarm vest, nog niet eens zo hééle rg ik vertig het die aan te doen :"D
    I'm kinda obsessive with my clothing :"D


    Let it come and let it be

    ...? x) Ik heb geen enkel bietje koud? xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    ...? x) Ik heb geen enkel bietje koud? xD

    Maar jij hebt verwarming en een gesloten raam, ik heb géén verwarming en een raam wat kapot is en dus altijd enigzinds open zal staan :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Maar jij hebt verwarming en een gesloten raam, ik heb géén verwarming en een raam wat kapot is en dus altijd enigzinds open zal staan :"D


    Onze verwarming doet het.. behalve in mijn kamer.

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik moet om 9.11 hier vertrekken D:


    Dat haal ik never nooit. Moet om negen uur bij de ortho zijn.
    Damn ik denk dat ik niet naar Eindhoven kan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SUCK schreef:
    (...)

    Onze verwarming doet het.. behalve in mijn kamer.

    Same here, plus mijn slaapkamerraam is door de wind gesloopt afgelopen zomer :'D
    Ik zit hier in de ijskoudde tocht D:


    Let it come and let it be

    Kijk ik heb gewoon mij berenpantoffels aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Countenance schreef:
    (...)
    Same here, plus mijn slaapkamerraam is door de wind gesloopt afgelopen zomer :'D
    Ik zit hier in de ijskoudde tocht D:


    Oh fuck. En ik moet bij jou blijven slapen zaterdag? Ik denk dat ik maar een trui meeneem (bloos)

    SUCK schreef:
    (...)

    Oh fuck. En ik moet bij jou blijven slapen zaterdag? Ik denk dat ik maar een trui meeneem (bloos)

    Haha, ik weet nog niet zeker waar we slapen, óf op mijn kamer, óf op de reserve kamer :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Haha, ik weet nog niet zeker waar we slapen, óf op mijn kamer, óf op de reserve kamer :'D


    Toch niet bij het konijn?


    "Ignite, my love. Ignite."